17:48|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آبان 1398 - 05:43
کد خبر: 13315
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

ورود توده هوای سرد به آذربایجان‌غربی

براساس اعلام سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی از اوایل هفته آینده توده هوای سرد به همراه بارش برف و باران وارد استان می‌شود از این رو باید منتطر کاهش محسوس دما باشیم.
ورود توده هوای سرد به آذربایجان‌غربی

مهدی کریمی، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: امروز پنجشنبه 23 آبان ماه و روز جمعه 24 آبان، جو آرام و پایداری در اکثر مناطق استان حاکم است و پدیده خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.
وی افزود: از روز شنبه با توجه به ورود سامانه بارشی که با توده هوای سرد همراه است ضمن کاهش محسوس دما بین 6 الی 8 درجه سلسیوس به تناوب تا اواسط هفته آینده شاهد بارش برف و باران در سطح استان هستیم.
کریمی افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی احتیاط در تردد جاده‌های کوهستانی به سبب مه آلودگی هوا و بارش برف و انجام اقدامات پیش‌گیرانه و به کارگیری تمهیدات لازم جهت تأمین حامل‌های انرژی توصیه می‌شود.   
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در طی 24 ساعت گذشته شهرستان تکاب 5 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و دمای هوای ارومیه نیز 1- و 15 درجه گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید