21:13|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آبان 1398 - 15:35
کد خبر: 13313
معاون اول رئیس جمهور در ارومیه:

نگاه ویژه دولت به بخش سلامت/ کسی انتظار معجزه نداشته باشد

کسی نباید از دولت معجزه توسعه داشته باشد، معجزه توسعه باید به دست بخش خصوصی انجام شود.
 نگاه ویژه دولت به بخش سلامت/ کسی انتظار معجزه توسعه نداشته باشد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور دقایقی پیش در آیین افتتاحیه بیمارستان میلاد ارومیه اظهار کرد: به آذربایجان غربی استعدادهای فراوانی دارد ،باید استعدادها و موقعیت منحصربه‌فرد این استان را به غنیمت بشماریم تا این استان بتواند کشور را تا حدودی به سمت توسعه پیش براند.

وی افزود: ما در برهه سختی هستیم و به شدت تحت فشاریم، آذربایجان غربی یکی از استان‌های مهم صادرات کشور است و می‌تواند سهم عظیمی در مرتفع سازی مشکلات داشته باشد.

جهانگیری، خاطرنشان کرد: برای افتتاح این بیمارستان کارهای بزرگی انجام‌گرفته از بودجه تا نیروی انسانی متخصص گرد هم آمده‌اند تا یکی از تخصصی‌ترین بیمارستان‌های شمال غرب کشور را در کلان‌شهر ارومیه داشته باشیم

این مقام مسئول یادآور شد: دولت نگاه ویژه‌ای به سلامت دارد و نباید به هیچ‌وجه منال وجوه در سلامت ملت کوتاهی صورت بگیرد،سیاست دولت به صورت جدی حمایت از بخش خصوصی است.

جهانگیری تاکید کرد: خط مقابله آمریکا این است که تمام منابع ارزی ایران از بین برود و باید تمام دستگاه‌ها پا به پای هم منابع ارزی ایجاد کنند، توریسم ایجاد کنند و شرایط توسعه را بهبود ببخشند.

معاون اول رئیس‌جمهور معتقد است؛ آمریکا مجبور است از سیاست‌های غلط دست بردارد و ما از این جهت اطمینان خاطر داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید