21:23|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آبان 1398 - 08:51
کد خبر: 13294
باریش گزارش می‌دهد:

نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی در ارومیه برگزار شد

نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی صبح امروز، دوشنبه 20 آبان ماه‌جاری با حضور مسئولین ارشد استانی در ارومیه برگزار شد.
نشست تخصصی ناجا و جامعه اسلامی در ارومیه برگزار شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، صبح امروز دوشنبه  20 آبان ماه‌جاری نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی با حضور مسئولین ارشد استانی در ارومیه برگزار شد.
موضوع نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی، به عنوان پلیس و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا است.
اعتماد و امنیت، شاخصه ارتباط پلیس با مردم است
حجت‌الاسلام حسین محبی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در نشست ناجا و جامعه اسلامی اظهار کرد: ایجاد اعتماد، امانتداری، خدمت گذاری، تکریم ارباب رجوع، رابطه پلیس با متخلفان، همدلی، و ایجاد امنیت از شاخصه‌های مهم ارتباط پلیس با مردم است.
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: امروز نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است و پلیس در برخورد با متخلفان، قاطعیت، شجاعت و رعایت حفظ حریم خصوصی را دارد.
حجت الاسلام محبی ادامه داد:  در سال 73 حضرت مقام معظم رهبری فرمودند: نیروی انتظامی آن نیرویی است که مردم در کنار آن احساس آرامش و اطمینان داشته باشند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: رهبری فرمودند: افرادی که امنیت را برقرار می‌کنند مجاهدان فی سبیل الله هستند.
نیروی انتظامی نماد و محور وحدت در جامعه
سرهنگ علی ابراهیمی، جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در  نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی اظهار کرد: از ویژگی‌های پلیس بعد از انقلاب اسلامی این است که وام‌دار هیچ شخص، گروه و جناح سیاسی نبوده و در خط مستقیم ولایت قدم برداشته است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به نیروی انتظامی وقار، اقتدار و محبوبیت در دل مردم را هدیه کرده است، افزود: نیروی انتظامی نماد و محور وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران است و همچنین خانواده‌های نیروی انتظامی نیز نمونه‌های برتر یک خانواده جامعه اسلامی به شمار می‌رود.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: امروز اگر پلیس ولایت‌مدار و مردم‌دار در مقابله با فتنه و فساد و در انجام مأموریت‌های  ذاتی و ابلاغی و همچنین اجرای فرامین رهبری در حوزه‌های مختلف موفق بوده در سایه ایجاد فضای اسلامی و انقلابی بوده است.
این مسئول گفت: در نظرسنجی که سال گذشته از عملکرد پلیس به عنوان سازمان خدمت رسان در بین سایر سازمان‌های خدمت گذار شد پلیس ناجا رتبه دوم را کسب کرده بود که این امر در سایه اتحاد و انسجام و همچنین توجه به فرمایشات رهبری رقم خورده است.
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی  تصریح کرد: حول محور نشست تخصصی استانی ناجا و جامعه اسلامی رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن  فرمایشات ایشان است.
این نشست در ادامه با ارائه مقالات از سوی برگزیدگان با موضوع  پلیس و جامعه اسلامی و همچنین تجلیل از برگزیدگان و مسئولان به پایان رسید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید