09:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1398 - 05:03
کد خبر: 13278
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتریان CRM

با راه‌اندازی نرم افزاز ارتباط با مشتریان CRM توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی این شرکت به دنبال ارتباط بیشتر و بهتر با مشترکین خود است.
راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتریان CRM

اکبر حسن بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، از راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتریان CRM خبر داد و اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سند راهبردی، کاهش مراجعات حضوری مردم و تکریم ارباب رجوع اقدام به اصلاح فرآیندهای سنتی مراجعه‌محور و تعریف فرآیندهای جدید براساس ارائه خدمات بهتر بدون نیاز به مراجعه کرده که راه اندازی نرم‌افزار ارتباط با مشتریان با عنوان CRM از جمله این فعالیت‌ها است. 
وی افزود: با راه‌اندازی نرم افزاز ارتباط با مشتریان CRM توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی این شرکت به دنبال ارتباط بیشتر و بهتر با مشترکین خود است و همچنین به دنبال ارتباط بهتر و بیشتر با مشترکین است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: از راه‌های ارتباط مداوم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در سامانه CRM، ارتباط پیامکی با سرشماره ۳۰۰۰۵۸۴۴ و تماس با شماره ۳۱۱۰۹ است که از این طریق ارتباطات بدون محدودیت زمانی با مشترکین برقرار می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید