08:38|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آبان 1398 - 09:14
کد خبر: 13274
یادداشت:

دورهمی‌هایی با طعم انتخابات!

دورهمی‌هایی که این روزها شاهد آن‌هستیم بوی تبلیغات زودهنگام برای انتخابات می‌دهد و کسانی در این دوهمی‌ها مشاهده می‌شوند که جایگاه خاصی در جامعه دارند.
دورهمی‌هایی که بوی انتخابات می‌دهد!

سرویس سیاسی باریش نیوز، به فرایند تصمیم‌گیری رسمی که طی آن مردم یا بخشی از مردم برای ادارهٔ امور عمومی خود شخص یا اشخاصی را برای مقامی رسمی به مدت معلوم با ریختن رأی به صندوق‌های انتخاباتی برمی‌گزینند انتخابات می‌گویند.

انتخابات در زمان‌های گذشته به نوع دیگری بود و کسانی که به راستی توانایی مدیریت داشتند در آن شرکت می‌کردند اما این روزها حال و هوای دیگری به خود گرفته است و هر کس سودای قدرت در سر خود می‌پروراند.

به تازگی شاهد دورهمی‌هایی با نام دورهمی دوستانه هستیم که اتفاقات دیگری در پشت صحنه‌ آن‌ها رخ می‌دهد.

تمام این دورهمی‌ها با اهداف خاصی برگزار می‌شود که شاید برای خیلی‌ها پنهان باشد اما به راحتی می‌توان این موضوع را دریافت که این اقدامات بوی انتخابات می‌دهد و هدف کسب رای و نشستن بر صندلی نمایندگی است.

بیشتر افراد از کسانی برای کسب رای استفاده می‌کنند که سمتی در جامعه داشته باشند تا از طریق این افراد به راحتی برای خود بازار گرمی کنند.

گاهی در بین اسامی کاندیدهای انتخاباتی چشم ما به اسم‌هایی می‌خورد که قبلا در سمت خاصی برای جامعه خدمت می‌کردند ولی با فرا رسیدن زمان انتخابات از میزهای خود دور شدند تا بتوانند با قدرت بیشتری در انتخابات حاضر شوند.

اما در حال حاضر نمی‌توان به پاک بودن نیت افراد پی برد زیرا گاهی کاندیدها پس از آنکه به هدف خود رسیدند قول‌هایی را که داده بودند فراموش می‌کنند و از مسیر خود خارج می‌شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید