21:42|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آبان 1398 - 09:51
کد خبر: 13271
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

مسئولان با رونق تولید مشکلات معیشتی را حل کنند

وظیفه اصلی مسئولان حل مشکلات تولید و رونق تولید داخل است چرا که دغدغه اصلی مردم، وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی است و طبیعی است که مسئولان نیز در جهت حل مشکلات مردم از طریق روش‌های معقول قدم بردارند.
مسئولان با رونق تولید مشکلات معیشتی را حل کنند

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، در مورد رسالت اصلی مسئولان در شرایط فعلی جامعه اظهار کرد: در شرایط فعلی که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی درگیر هستند، رسالت اصلی مسئولان رسیدگی و حل مشکلات مردم است.
وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری به رونق تولید  اشاره کرده و شعار سال را به این مسئله اختصاص دادند، مسئله رونق تولید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
حجت الاسلام شبستری ادامه داد: وظیفه اصلی مسئولان حل مشکلات تولید و رونق تولید داخل است چرا که دغدغه اصلی مردم، وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی است و طبیعی است که مسئولان  نیز در جهت حل مشکلات مردم از طریق روش‌های معقول قدم بردارند. 
وی به فرمایشات رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کلید حل مشکلات مردم رونق تولید داخلی است، از این رو اگر مسئولان بتوانند در جهت رونق تولید گام بردارند و در این جهت برنامه ریزی کنند اثرات مثبتی در جامعه مشاهده خواهد شد.
حجت‌الاسلام شبستری اذعان کرد: با توجه به شعار سال که به نام رونق تولید است مسئولان زمینه‌ای فراهم و برنامه ریزی نیز در این مسیر داشته‌اند اما گویا این اقدامات کافی نبوده و باید اهتمام ویژه در این جهت صورت گیرد. 
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مسئولان تمام همت خود را صرف رونق تولید و حل مشکلات کارخانجاتی که تولید داخل دارند و رفع مشکلات بانکی آنان و همچنین رفع مواد اولیه و فروش محصولات داخلی به هر میزان که می‌توانند قدم برداشته و تلاش کنند در حل مشکلات اقتصادی بسیار راهگشا خواهد بود و امیدواریم که در طی روزهای آتی شاهد تلاش بیش از پیش مسئولان و به تحقق رسیدن وعده‌های آنان و در نتیجه شاهد کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید