12:23|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 17 آبان 1398 - 11:02
کد خبر: 13267
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه:

مسئولان از امروز به دنبال تبلیغات انتخاباتی نباشند

مسئولان از امروز به دنبال تبلیغات انتخاباتی نباشند و پای کار بیایند و مشکلات مردم را حل کنند.
مسئولان از امروز به دنبال تبلیغات انتخاباتی نباشند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: متاسفانه شب گذشته زلزله در استان همسایه، آذربایجان شرقی باعث تاثر خاطر ما شد و امیدواریم مسئولان در راستای امداد رسانی و حل به موقع مشکلات مردم اقدام کنند.
وی افزود: در ایام به امامت رسیدن حضرت مهدی موعود (عج) قرار گرفته ایم و این نکته را باید همیشه در نظر داشته باشیم که به وجود حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه شریف در زندگی توجه کنیم و همچنین با تلاش بتوانیم در بنیاد مهدویت استان مشارکت نماییم.
قریشی گفت: در آستانه آغاز هفته وحدت قرار گرفته ایم وحدت در آذربایجان‌غربی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تمام تلاش ها  انجام شود تا وحدت بین شیعه و سنی در استان حفظ شود.
وی در ادامه اضافه کرد: با افرادی که میخواهند وحدت بین شیعیان و همبستگی بین مردم را بر هم بزنند باید برخورد شود.
قریشی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری در ۱۲ آبان بسیار اهمیت داشت مردم و مسئولان باید به مطالبات رهبری توجه کنند و وظیفه خود را در قبال مطالبات رهبری انجام دهند.
وی در ادامه تصریح سخنان رهبری گفت:  رهبری تهدید نسل را نقشه استعمار  دانست و فرمود دشمنان با تبلیغات نابجا اجازه نمیدهند تکثیر نسل در کشور صورت گیرد.
وی افزود: اگر مملکتی از جمعیت و نسل جوان برخوردار نباشد دچار مشکلات اساسی خواهد شد و از دارا بودن نسل جوان محروم می ماند.
قریشی ادامه داد: خانواده ها و آحاد جامعه باید فرزند آوری در جامعه را ترویج دهند همچنین خانواده ها از خرج و مخارج فرزند آوری ترس نداشته باشند چرا که خداوند رزق و روزی می دهد پس لازم است کسانی که شرایط دارند فرزند آوری کنند.
وی عنوان کرد: مسئله بعدی در سخنان رهبری این است که آمریکا میخواهد همه را تحت سیطره خود در آورد اینکه ایران اجازه مذاکره نمیدهد دولت آمریکا را ذلیل کرده است.
وی ادامه داد: به‌گفته رهبری کسانی که میگویند مذاکره کنیم افراد سالته لوحی هستند نباید فریب آمریکا را بخوریم.
قریشی خاطر نشان کرد: رهبری در مورد رونق تولید گفتند و فرمودند چرا واردات اقلامی که در داخل تولید میشود جلوگیری نشود دولت و مجلس باید برنامه ریزی کنند و به مطالبات رهبر توجه کنند.
وی گفت:  هر کس باید در برابر سخنان رهبری وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند.
قریشی تصریح کرد: رهبری از استانداران استان ها خواستند تا ظرفیت های استان ها را شناسایی کنند.
وی افزود: آذربایجان‌غربی ظرفیت بسیار مناسبی دارد و مسئولان باید به آن توجه کنند. 
امام جمعه ارومیه اظهار کرد: نمایندگان مجلس از امروز به دنبال تبلیغات نباشند و پای کار بیایید و مشکلات مردم را حل کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید