11:06|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آبان 1398 - 23:52
کد خبر: 13258
مدیر کل بانک ملی شعب آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

رمز یکبارمصرف برای جلوگیری از سوءاستفاده های بانکی

مردم می‌توانند با استفاده از رمز یکبار مصرف جلوی هرگونه سوءاستفاده بانکی را بگیرند.
رمز یکبارمصرف برای جلوگیری از سوءاستفاده های بانکی

حبیب الله غالب، مدیر کل بانک ملی شعب آذربایجان‌غربی در گفت‌و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، اظهار کرد: مشتری مداری اصل مهم در رویکرد فعالیت های بانک ملی است
 
وی ادامه داد: باتوجه به افزایش سقف تسهیلات ازدواج، تا پایان مهر ماه امسال ۷۳۷۰ فقره از ابتدای امسال پرداخت شده است.

مدیر کل بانک ملی شعب آذربایجان‌غربی با اشاره به بشترین تسهیلات پرداختی افزود: بیشترین سهم پرداختی تسهیلات ازدواج در استان مربوط به بانک ملی است.

غالب خاطر نشان کرد: در بخش اشتغالزایی در طول ۷ ماه ابتدایی امسال ۱۵۴ فقره تسهیلات پرداخت شده است و وام مشاغل خانگی ۱۶ مورد پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در بحث مسکن بانک ملی استان امسال تا پایان مهر ماه ۱۳۳ مورد به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کل بانک ملی شعب آذربایجان‌غربی با توجه به رفع نیاز های ضروری مردم اعلام کرد: در قالب رفع نیازهای ضروری خانواده ها ۱۲ هزار و ۶۴نوزد تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مجموع تسهیلات اعطا شده در طی هفت ماه ابتدایی امسال در بخش های مختلف ۳۲ هزار و ۷۷۲ مورد بوده است.

مدیر کل بانک ملی شعب آذربایجان‌غربی با اشاره به معوقات بانکی اظهار کرد: در بخش معوقات بانکی با توجه به شرایط اقتصادی افزایش یافته است و تا پایان مهر ماه ۱۲ هزار و   ۸۰۴ میلیارد ریال مجموع مطالبات شبکه بانکی استان است

غالب گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و کمک به بازگشت آنها به چرخه تولید ۶۹ واحد تولیدی بدهی خود را استهمال کردند.

مدیر کل بانک ملی شعب آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش سوءاستفاده های بانکی عنوان کرد: با توجه به اینکه سوءاستفاده از کارت های بانکی افزایش یافته و در همین راستا بانک ملی جزو پیشگامان استفاده از رمز یکبار مصرف است و از مهر ماه امسال این برنامه در تمامی گوشی‌ها قابلیت نصب دارد و کاربران ملزم به استفاده از رمزهای یکبار مصرف برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری‌ها می شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید