21:41|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آبان 1398 - 08:50
کد خبر: 13249
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

هوای آذربایجان‌غربی پایدار است

طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی آذربایجان‌غربی تا یک هفته آینده بارندگی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود و تغییرات خاص دمایی نیز وجود ندارد.
هوای آذربایجان‌غربی پایدار است

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته جو آرام و پایداری در اغلب مناطق استان حاکم بود و تغییر نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که این وضعیت تا اواسط هفته آینده ادامه دارد. 
وی افزود: برای چند روز آینده مه صبحگاهی و برای ساعات بعد از ظهر روز سه‌شنبه 14 آبان ماه افزایش ابر بدون بارش پیش‌بینی شده است.
اشتاد عنوان کرد: همچنین برای چند روز آینده تغییرات دمایی خاصی پیش‌بینی نمی‌شود و تا یک هفته آینده بارندگی در سطح استان وجود ندارد.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: دمای ارومیه در گرم‌ترین ساعات روز گذشته 14 درجه بالای صفر و در سردترین ساعات شب گذشته 1 درجه بالای صفر ثبت شده، همچنین در سطح استان نیز شهرستان میاندوآب و بوکان با 17 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای استان و شهرستان چالدران با 4 درجه زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید