15:23|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 09 آبان 1398 - 11:27
کد خبر: 13208
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

روحیه جهادی لازمه رفتار پیامبرگونه در منصب قضاوت است

اتحاد سه قوه می‌تواند امنیت اقتصادی و اعتماد مردم به نظام و امید به آینده در مردم را افزایش داده و به دشنمان اجازه ندهد تا آنان به اهداف شوم خود برسند.
روحیه جهادی لازمه رفتار پیامبرگونه در منصب قضاوت است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید داگستری شهرستان خوی اظهار کرد: اکنون هجمه‌های زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد و باید همگی در صحنه باشیم تا تنگنا‌ها را از بین ببریم و بر مشکلات مسلط شویم.

وی افزود: در این راه  الگوی بسیاری نیاز است که قطعا الگویی بالاتر از پیامبرعظیم شأن اسلام نیست، قطعا سیره‌ پیامبر بر مبنای حقایق قرآن و الهی و کاملترین سیره در جهت رستگاری بشریت است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد : در حفظ بیت المال و تقسیم اموال و حقوق مردم، پیامبر باید الگوی مسئولین و مردم باشد و برای اینکه بتوانیم پیامبر گونه عمل کنیم نیاز به روحیه جهادی و ایثار داریم و باید در کار خیر از یکدیگر سبقت بگیریم.

گروسی خاطر نشان کرد: امروزه قوه قضائیه با یک برنامه تحولی کار خود را پیش می‌برد و برنامه ریزی‌های ارزشمندی برای تحول در قوه قضائیه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: قوه قضائیه از مدیران شجاع و خلاق حمایت می‌کند و مدیرانی که می‌توانند در شهرهایی مانند خوی که مردمی خوب و ذخایر کشاورزی ارزشمندی دارد و مورد حمایت قضایی و قانونی دادگستری است.

گروسی افزود: در وضعیت کنونی هم اتحاد سه قوه می‌تواند امنیت اقتصادی و اعتماد مردم به نظام و امید به آینده در مردم را افزایش دهد و آینده نظام درخشان است و بی‌تردید در جهان می‌درخشد و دشمنان کشور نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امروز یکی از سربازان دستگاه قضایی استان از این حوزه قضایی به سمت دیگری منصوب شده و سرباز دیگری جای آن را می‌گیرد هر دو در مناصب جدید با نهایت تلاش و کوشش در راستای احقاق حقوق عامه و حفظ بیت‌المال تلاش کنند و در کنار مردم  و با مردم باشند چرا که رضایت خداوند متعال در رضایت مردم است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید