04:49|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 04 آبان 1398 - 09:18
کد خبر: 13168
گزارش باریش از روز پایانی رقابت‌های مسابقات مرحله مقدماتی مردان آسیا؛

شاگردان ناظم‌الشریعه به بردی پر گل در ارومیه رضایت دادند

روز پایانی مسابقات مرحله مقدماتی مردان آسیا با برد 8 بر3 شاگردان ناظم‌الشریعه در مقابل تیم جمهوری قرقیز به پایان رسید.
ایران راهی مرحله نهایی جام ملت‌ها شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، اولین بازی در آخرین روز مرحله مقدماتی افغانستان توانست با 6 گل در مقابل نپال به برتری برسد لازم به ذکر است نپال نیز در این بازی توانست 2 گل به ثمر برساند.

در بازی دوم، ازبکستان نیز با نتیجه 9 بر 3 تاجیکستان راشکست داد.

بازی پایانی در ارومیه که آخرین دیدار خانگی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان آسیا بود ایران در مقابل هواداران خود که حدودا 4 هزار نفر می‌شدند با 8 گل در مقابل حریف خود جمهوری قرقیز به برتری رسید و راهی مرحله نهایی جام ملت‌ها شد.

جمهوری قرقیز در این بازی توانست 3 بار دروازه ایران را باز کند.

در نیمه نخست این دیدار، تیم فوتسال جمهوری اسلامی ایران با بازیکنان جوان مانند سالار آقاپور بازیکن ارومیه‌ای توانست ۶ بر سه نیمه اول بازی را به پایان برساند.

نیمه دوم بازی، که در آن  کم‌گل‌تری رد وبدل شد، فقط ایران دو گل به ثمر رساند و نتیجه این دیدار هشت بر سه به سود شاگردان ناظم‌الشریعه پایان یافت.

حضور پرشور تماشگران آقا و خانم در این مسابقات و حمایت از تیم ملی کشورشان جای تقدیر و تشکر داشت.

در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران برای مرحله مقدماتی نام بازیکنانی مانند، مسعود محمدی، سعید مومنی، مهدی کریمی، ابوالقاسم عروجی، اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، طاها نعمتیان، رحمان سارانی، سعیداحمد عباسی، مهدی جاوید، علیرضا عسگری، حمید احمدی، بهزاد عظیمی ‌و محمد شجری در لیست بود و سرمربی تیم ملی ایران در این بازی‌ها سعی داشت با استفاده از بازیکنان جوان تجربه آن‌هارا برای حضور در مسابقات بالا ببرد.

در پایان بازی دو سرمربی در نشست خبری حضور پیدا کردند.

سالار آقاپور بهترین بازیکن آسیا

سید محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم فوتسال ایران در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در این بازی بازیکنان جوان را محک زدم و ازآن‌ها راضی هستم.

وی ادامه داد: سعی کردیم بازی تماشاگر پسندی ارائه بدهیم که در این کار موفق بودیم و از مردم ارومیه برای حضور در سالن بازی تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال ایران با بیان اینکه تیمی برنده است که گل نخورد خاطر نشان کرد: با زدن ۸ گل ۳ گل خورده را جبران کردیم اما باید در تیم شرایط دفاعی عالی داشته باشیم.

ناظم الشریعه گفت: ادغام‌کردن بازیکنان جوان و باتجربه کار دشواری است و صد درصد در ادامه کار، تغییراتی در تیم اجرا می‌شود.

وی در رابطه با دعوت سالار آقاپور به تیم‌ملی عنوان کرد: سالار بهترین بازیکن آسیا است و دلیل دعوتم به تیم‌ملی بازی‌های خوب او بود، نگرانی از بابت سالار ندارم و باید تمرین کند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال جمهوری قرقیز با تشکر از برگزار کنندگان مسابقات و میزبانی ارومیه افزود: تماشاگران برای تشویق سنگ تمام گذاشتند و جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود.

انتقاد سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران از پخش نشدن بازی‌های آسیایی در شبکه ورزش

اما حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران با گلایه از شکبه ورز اظهار کرد: شبکه ورزش رغبتی به پخش مستقیم بازی‌های مرحله مقدماتی فوتسال آسیا که انتخابی جام جهانی نیز است را ندارد.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال ایران در سطح بالایی قرار دارد و بدون‌ شک تیم کنونی دست کمی از تیم چند سال پیش ندارد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران خاطر نشان کرد: جوانگرایی در تیم صورت گرفته و هشت بازیکن ملی‌پوش جوان هم در بازی‌ها حضور دارند.

همچنین همه تیم‌ها از ارومیه و شرایط بازی رضایت کافی را داشتند پس این می‌تواند برای ارومیه و میزبانی آن در مسابقات دیگر گامی بسیار مثبت و موثر باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید