14:30|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مهر 1398 - 05:22
کد خبر: 13123
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

دشمن از اتحاد مسلمانان در اربعین وحشت دارد

اینکه رسانه‌های خارجی اقبالی برای پوشش پیاده روی اربعین حسینی نشان نمی‌دهند این نشان از وحشت و عصبانیت دشمنان اسلام از وحدت و همدلی مسلمانان دارد.
دشمن از اتحاد مسلمانان در اربعین وحشت دارد

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی باریش نیوز اظهار کرد: پیاده روی اربعین حسینی پیام‌های مختلفی برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین دشمنان سیدالشهدا علیه السلام دارد.
وی افزود: پیام این حرکت معنوی و باشکوه برای علاقمندان و عاشقان به امام حسین (ع) پیام وحدت، یکدلی، همراهی و صمیمیت، همچنین ایثار و از خودگذشتگی در مسیر اهداف امام حسین (ع) و لبیک گفتن به آن حضرت است که در حقیقت لبیک به حضرت امام حسین (ع)، لبیک به حضرت مهدی موعود (عج) است و تمرین و آمادگی برای حضور در رکاب حضرت مهدی (عج) می‌باشد.
حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: همچنین پیام پیاده روی اربعین حسینی برای دشمنان حضرت امام حسین (ع) این است که هر زمانی که حضرت مهدی (عج) ظهور کنند زمینه برای لبیک به آن حضرت فراهم است و دشمنان باید بدانند که وعده الهی تخلف ناپذیر است.
وی عنوان کرد: عاشقان حضرت امام حسین علیه السلام با حضور در پیاده روی اربعین حسینی وحدت و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان می‌دهند و در رکاب بودن مولای خود را به رخ دشمنان می‌کشند.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام به دنبال تفرقه افکنی و اختلال در بین مسلمانان جهان اسلان هستند اما حضور میلیونی قشرها و ادیان مختلف در راهپیمایی اربعین حسینی دشمنان را مأیوس و ناراحت کرده است.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد: همین که رسانه‌های خارجی اقبالی برای پوشش پیاده روی اربعین حسینی نشان نمی‌دهند این نشان از وحشت و عصبانیت دشمنان اسلام از وحدت و همدلی مسلمانان دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید