13:05|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مهر 1398 - 07:41
کد خبر: 13077
فرماندار ارومیه در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

ثبت نام 16 هزار زائر از ارومیه در مراسم اربعین حسینی

در حال حاضر حدود 16 هزار زائر از شهرستان اروميه جهت حضور در مراسم اربعين حسينی در عراق ثبت نام و اعلام آمادگی كرده‌اند.
ثبت نام 16 هزار زائر از ارومیه در مراسم اربعین حسینی

علیرضا ملامحمدی زاده، فرماندار ارومیه در گفت‌وگو با  سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: شهرستان اروميه 15 موكب جهت ارائه خدمات به زائران اربعين حسينی دارد كه از اين تعداد 13 موكب راهی عراق شده و 2 موكب نيز در مرزهای بازرگان و مهران مستقر شده‌اند.
وی افزود: تا اين لحظه حدود 16 هزار زائر از شهرستان اروميه جهت حضور در مراسم اربعين حسينی در عراق ثبت نام و اعلام آمادگی كرده‌اند.
ملامحمدی زاده در ادامه گفت: ساختار اصلی موكب‌ها براساس مشاركت‌های مردمی بوده و نيازهای اين موكب‌ها از طريق مشاركت‌های مردمی تامين می‌شود.
این مسئول افزود: كميته مشاركت‌های مردمی اسكان و تغذيه نيز براساس مصوبات ستاد اربعين استان با نيازسنجی موكب ها، تامين درخواست‌هايی چون خودرو، يخچال و ... را برای اين موكب‌ها تسهيل می‌كند.
وی تصریح کرد: فرمانداری اروميه نيز از طريق ستاد اربعين شهرستان، درخواست‌های كميته مشاركت‌های مردمی را پيگيری و نيازها را در راستای مصوبات ستاد اربعين در استان و شهرستان تامين می‌كند.
ملامحمدی زاده در ادامه افزود: خوشبختانه تا اين لحظه ستاد اربعين شهرستان برنامه‌های خود را به خوبی پيش برده و به غير از تغيير محل خروج خودروهای مواكب از مرز خسروی به مهران كه در طول يك نيمروز صورت گرفت، موكب‌ها و كاروان زائران اربعين حسينی اين شهرستان با مشكل خاصی روبرو نبوده‌اند.
فرماندار ارومیه در پایان اظهار کرد: طی جلسه هماهنگی و درخواست كميته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعين استان و مصوبات ستاد اربعين شهرستان اروميه، جلسه آموزشی و توجيهی زائرين اربعين حسينی در سطح شهرستان روز چهارشنبه 17 مهرماه راس ساعت 15:30 عصر در محل مصلی امام خمينی (ره) اروميه برگزار می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید