14:24|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مهر 1398 - 09:22
کد خبر: 13073
باریش گزارش می‌دهد:

تجلیل از راهوران محله و نمونه‌های ترافیکی آذربایجان غربی

راهوران محله و نمونه های ترافیکی استان در مراسمی تجلیل شدند.
تجلیل از راهوران محله و نمونه‌های ترافیکی آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی مراسمی که با عنوان تجلیل از راهوران محله و نمونه‌های ترافیکی آذربایجان‌غربی با حضور سردار مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی استان برگزار شد از مدیر مسئول پایگاه خبری باریش نیوز، تجلیل شد.

سردار مسعود خرم نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش تصادف اظهار کرد: رهبر انقلاب در فرمایشات خود به امر کاهش تصادفات تاکید کرده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر این برای تمامی دستگاه‌های مربوطه یک تکلیف است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه پلیس بخشی از تصادفات است بیشترین ارتباط با مردم را دارد.

خرم نیا افزود: خواستار تهیه یک نظام جامع در رابطه با تصادفات هستیم که سهم و مسئولیت هر دستگاه مشخص شود و حوزه آموزش تقویت و استمرار یابد.

وی آموزش را جزو اولین برنامه محوری پلیس عنوان کرد و ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در این حوزه بسیار مهم است و همچنین ایمنی راه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ترافیک محور ساماندهی شهری است و باید فرهنگ سازی در رابطه با آن در بین مردم بیشتر شود.

در صدور گواهینامه‌ها باید سختگیری شود

پیمان آرامون، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی در ادامه مراسم گفت : روش کار حوزه معاونت عمرانی استفاده از دانش جمعی وتقویت ارتباط با دستگاه‌های امر در بخش ترافیک است.

وی با بیان اینکه درحال کاهش تردد و سفر در داخل شهرها هستیم افزود: ۷۹ خدمت در سطح شهر شناسايی شده و در حال وصل کردن به شبکه اینترنت برای جلوگیری از کاهش تردد و سفر در داخل شهرها هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد : یک نقشه راه در حوزه ترافیک استانی در دستور کار قرار گرفته و بصورت گروهی باید تصمیم گرفته شود.

آرامون با تاکید بر تقویت فرهنگ ترافیک و تغییر رفتارهای ترافیکی در سطح استان خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات پیش رو دریافت گواهینامه رانندگی به‌صورت راحت‌تر است بر همین اساس از فرماندهی انتظامی درخواست داریم در رابطه با صدور گواهینامه سخت گیری بیشتری انجام گیرد.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ساماندهی سرویس های مدارس گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر مراکز معاینه فنی هم ساماندهی شدند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: طرح ابرار در راه‌های روستایی توسط سازمان راهداری در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر ۷۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی در برنامه کاری مجموعه است.

در پایان این مراسم راهوران محله و نمونه‌های ترافیکی آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید