11:27|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مهر 1398 - 06:22
کد خبر: 13055
مدیر باشگاه تیم فوتبال نود ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

مسئولان اگر نود را نمی‌خواهد اعلام کنند

مسئولان اعلام کنند اگر نمی‌خواهند ارومیه تیم فوتبال داشته باشد و حمایتی از این تیم داشته باشند، ما تکلیف بازیکنان را روشن کنیم تا آنها هم به زندگی و آینده خود چاره‌ای کنند.
تکلیف تیم نود ارومیه را روشن کنید

یحیی بهاری، مدیر باشگاه تیم فوتبال نود ارومیه در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نود ارومیه اظهار کرد: با تلاش بازیکنان و کادر فنی، در حال حاضر تیم فوتبال نود ارومیه از وضعیت رو به رشدی برخوردار است و نتایج کسب شده در مسابقات، گویای موفقیت و رشد تیم فوتبال نود ارومیه است.
وی افزود: متاسفانه از آغاز فصل، تیم فوتبال نود ارومیه با مشکلات بسیار زیادی روبه رو است و همچنان نیز این مشکلات ادامه دارد و کسانی که وعده دادند تا تیم را حمایت کنند کنار کشیده و ارزش و اهمیتی برای این تیم قائل نیستند.
بهاری ادامه داد: در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نود ارومیه معوقات خود را دریافت نکرده‌اند اما با این حال با قدرت در حال تلاش برای کسب موفقیت هستند.
وی گفت: هر کسی در مقام خود وظیفه‌ای دارد، وقتی مسئولان از تیمی انتظار موفقیت دارند باید با تمام قوا از آن حمایت کنند اما متاسفانه مسئولان استانی و شهری هیچ‌گونه حمایتی از تیم فوتبال نود ارومیه ندارند.
بهاری اظهار کرد: با این شرایط تیم فوتبال نود ارومیه نمی‌تواند مسیر خود را ادامه دهد و باید تصمیم جدی برای تیم گرفته شود در صورت عدم حمایت مسئولان امکان دارد تمرینات تیم فوتبال نود ادامه پیدا نکند.
وی گفت: بعد از بازی با تیم داماش، تصمیمات جدی برای تیم فوتبال نود ارومیه گرفته می‌شود چون هیچ‌گونه اراده‌ای برای حمایت و رفع مشکلات تیم فوتبال نود ارومیه در میان مسئولان استانی مشاهده نمی‌شود.
بهاری تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نود ارومیه با وجود عدم حمایت‌های مسئولان به خاطر هواداران خود، با قدرت مسیر خود را ادامه دادند اما با توجه به بی‌توجهی مسئولان، معوقات عقب افتاده، مشکلات باشگاه، مسائل مالی و عدم حمایت از تیم باعث شده تا تصمیمات جدی برای سرنوشت تیم فوتبال نود ارومیه گرفته شود.  ‎‌ 
مدیر باشگاه تیم فوتبال نود ارومیه در پایان افزود: اگر مشکل باشگاه تیم فوتبال نود ارومیه ما هستیم و اگر قرار است با کناره‌گیری ما مشکلات حل شود و بازیکنان تیم نود ارومیه به حق و حقوق خود برسند مسئولان اعلام کنند اما اگر نمی‌خواهند ارومیه تیم فوتبال داشته باشد تکلیف بازیکنان را روشن کنیم تا آنها هم به زندگی و آینده خود چاره‌ای کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید