13:45|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مهر 1398 - 07:49
کد خبر: 13049
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش عنوان کرد:

اصلاح 39 نقطه کور و حادثه‌خیز در جاده‌های استان

از 44 نقطه حادثه خیز در سطح استان 9 قسمت که بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده بود به صورت کامل اصلاح شده است.
اصلاح 39 نقطه کور و حادثه‌خیز در جاده‌های استان

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌‍‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با نقاط حادثه خیز جاده‌ای که به صورت عملی و فنی تعریف شدند اظهار کرد: 44 نقطه حادثه خیز جاده‌ای شناسایی شده وجود دارد که 35 نقطه پر حادثه و 9 نقطه پرتصادفات است.

وی با اشاره به اینکه از 44 نقطه حادثه خیز 22 قسمت مورد هدف قرار گرفته است گفت: در بازه زمانی دوساله 9 مورد به صورت کاملا اساسی رفع شده و دیگر تصادفی در این نقاط صورت نگرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌‍‌غربی افزود: پیمانکار برای 13 قسمت باقی مانده انتخاب شده یا در حال انتخاب است تا این نقاط نیز اصلاح شوند.

شکری در ادامه بیان کرد: پیمانکاران تقاطع‌های آرنسا، تمر و آبگرم انتخاب و تقاطع‌ دارلک اصلاح شده است.

وی با اشاره به اینکه در سراسر استان نقاط کور، فاقد دید و دارای شیب تند شناسایی شده است خاطر نشان کرد: 30 نقطه در آذربایجان‌غربی شناسایی و با خاک ریزی، خاک برداری و امکانات امانی حذف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌‍‌غربی اظهار کرد: تمام نقاط در بدبینانه ترین صورت شناسایی شده است اما شهروندان توجه داشته باشند که بیشتر تصادفات مربوط به رانندگی است پس با رعایت قوانین از بروز تصادفات جلوگیری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید