18:11|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مهر 1398 - 09:53
کد خبر: 13045
یادداشت:

آذربایجان‌غربی مسئول پای کار می‌خواهد/ با نمد تفرقه برای خود کلاه نسازید

گرچه چندی است موج سواری بر مسائل قومیتی جهت جلب افکار عمومی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده رویه‌کاری برخی از نمایندگان شده، اما آنچه قرار است بر توسعه آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه رونق دهد، وجود مسئول عملگرا است.
آذربایجان‌غربی مسئول پای کار می‌خواهد/ با نمد تفرقه برای خود کلاه نسازید

سرویس سیاسی باریش نیوز، آذربایجان‌غربی از دیرباز به سبب اتحاد و همبستگی که میان اقوام و ادیان در آن وجود داشته است، استانی منحصر به فرد محسوب می‌شده، گرچه در برهه ای از زمان خیلی ها از همین ظرفیت برای ضربه زدن به شتاب توسعه استان استفاده کردند؛ اما تاریخ گواهی می دهد که مردم این سرزمین از هر قوم و مذهبی که باشند مردانه و با صلابت در تمامی ادوار پای ارزش های ملی خود ایستاده و دشمن را تاامید کردند.

موج‌سواری برخی از نمایندگان بر روی مسائل نژادی و قومی در استانی با این ظرفیت عظیم برای مردم این دیار دیگر سناریوی از پیش خوانده شده است چون مردم در این شرایط فعلی هوشیارتر از هر زمان دیگر با نکته‌بینی و درایت خاصی رفتار مسئولیان و نمایندگان را رصد می‌کنند و به خوبی می توانند تشخیص دهند چه کسی مرد عمل است و چه مسئولی به دنبال اهداف شخصی و مصالح فردی! و بیهوده سنگ استان و شهر را بر سینه می‌زند.

اما در ماه های اخیر کم نبودند مسئولین و نمایندگانی که به خیال خود بر آب گل آلود مسائل قومی و مذهبی در استان زدند تا از این کلاه برای خود نمدی بسازند و دفتر و دستکی فراهم سازند اما غافل از اینکه به گفته سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای استان، تفرقه افکنی بین اقوام خط قرمز نظام بوده و بدون شک در برخورد با افرادی که از وادی بخواهند آبروی نظام را خدشه‌دار کنند، بدون اغماض رفتار می شود.

مسئولین دلسوز آذربایجان غربی که همواره دغدغه توسعه و پیشرفت آن داشتند در محافل مختلف با تذکرات جدی به برخی ها که بر مسندی تکیه کردند و یا اینکه می خواهند آرای عمومی را با خود همراه کند؛ یادآور شدند که از طرح مباحث که سبب تفرقه اندازی می شود پرهیز کنند چراکه ورود در این میدان بدون شک بازی در زمین دشمن است، دشمنی که از هر حربه ای برای ناامید کردن مردم در این مدتاز اهداف عالیه انقلاب و نظام استفاده کرده و چه بسا که همیشه با خفت و خواری بیشتر و هوشیاری مردم سرش به سنگ خورده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید