09:25|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 مهر 1398 - 11:48
کد خبر: 13008
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عنوان کرد:

اروپا و غرب قابل اعتماد نیستند

مسئولین باید در نظر داشته باشند که اروپا و غرب قابل اعتماد نیست زیرا فورا مواضع خود را تغییر می‌دهند.
اروپا و غرب قابل اعتماد نیستند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به هفته دفاع مقدس عنوان کرد: اقتدار، آزادی و امنیت امروز را مدیون هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان هستیم و همه باید ضمن احترام به جایگاه رزمندگان، قدردان و ادا کننده دین در برابر رشادت آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه باید از کشاورزان حمایت شود گفت: مسئولین برای سیب چاره‌اندیشی و نسبت به خرید منصفانه محصولات اقدام کنند و باید در نظر داشته باشند برخی افراد در بحث خرید محصولات کشاورزی سوءاستفاده می‌کنند که باید توسط مسئولین پیگیری و رسیدگی شود.

امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عدم پرداخت حقوق برخی کارگران و کارکنان دستگاه‌ها باید پیگیری شود خاطر نشان کرد: در ادارات مدیران باید مانند رئیس سابق کمیته امداد رفتار کنند زیرا طبق دستور ایشان ابتدا حقوق کارگران سپس مدیران و معاونان پرداخت می‌شد.

قریشی در رابطه با اینکه رهبر انقلاب عنایات الهی را مورد توجه قرار دادند افزود: همه این‌ها نشان دهنده اطمینان به وعده الهی است که باید همه آن را جدی بگیریم.

وی موفقیت‌های ۴۰ ساله را در سایه عنایت الهی دانست و افزود: موفقیت‌ها هیچ ارتباطی به مدیریت و برنامه فردی ندارد.

امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کار جهادی و رعایت تقوا موضوعی است که باید توسط تمام مردم و به ویژه مسئولان به آن توجه شود تا مشکلات جامعه حل شود اعلام کرد: اگر مردم محور تقوا باشند مشکلات جامعه بهتر حل می‌شود چراکه عامل شکست و ناامیدی دشمن همین تقوا است.

قریشی با تاکیید بر اینکه حمایت از افراد انقلابی و متقی و دوری کننده از حزب‌گرایی لازم و ضروری است گفت: انتخاب مسئول برای بستن دهان فلان قومیت، فلان نماینده یا فلان مدیرنباید به روال عادی تبدیل شود بلکه باید انقلابی‌گری و تخصص در کنار تعهد مدنظر باشد.

امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بیان کرده در جریان سفر مسئولان به مجمع عمومی سازمان ملل به طور واضح قابل اعتماد نبودن اروپایی‌هار را دیدیم ادامه داد: اروپایی‌ها با وجود دیدار با رییس جمهور کشورمان، فورا مواضع خود را تغییر دادند، این امر باید مدنظر و مورد توجه تمام مسئولین باشد که اروپا و غرب قابل اعتماد نیستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید