20:22|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مهر 1398 - 05:49
کد خبر: 13001
جانشین فرماندهی ناجا:

انهدام شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی بیش از 8 تن و 500 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 9 نفر را با تعقیب از شرق کشور در استان منهدم کردند.
انهدام شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرماندهی ناجا در ارومیه از انهدام شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 8 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی و دستگیری 9 نفر خبر داد و اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مواد مخدر از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.
وی افزود: بزرگترین محموله مواد مخدر همراه قاچاقچیان، از مرکز کشور تحت تعقیب پلیس و تحت کنترل اطلاعاتی قرار گرفت که در نهایت در آذربایجان‌غربی متلاشی شد.
سلیمانی با اشاره به اینکه در کنار محموله 20 کیلو گرمی هیروئین، بیش از 130 قبضه سلاح نیز کشف شد گفت: محموله بزرگ مواد مخدر با جاسازی در تانکر گاز از شرق کشور وارد ارومیه شده بود که با تلاش پلیس مواد مخدر کشف و ضبط شد.
سلیمانی با بیان اینکه بیش از 75 درصد کشفیات دنیا، توسط ایران انجام می‌شود افزود: در شش ماهه نخست سال جاری پلیس مواد مخدر آذربایجان‌غربی 11 تن و 300 گرم انواع مواد مخدر را کشف کرده است. 
جانشین فرماندهی ناجا تصریح کرد: کشور ایران به دلیل گستردگی و داشتن مرزهای طولانی، مسیر ترانزیت مواد مخدر به کشورهای اروپایی است که نیروهای نظامی و انتظامی با تلاش‌های مستمر خود با قاچاق مواد مخدر و ترانزیت آن به کشورهای اروپایی مبارزه کرده و بیش از 4هزار شهید در این راه به شهادت رسیدند.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید