10:37|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1398 - 09:17
کد خبر: 12962
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

وزش باد و افت محسوس دما در آذربایجان‌غربی

براساس نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان غربی اوایل هفته جاری وزش شدید باد و افت محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
وزش باد و افت محسوس دما در آذربایجان‌غربی

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: روز شنبه 30 شهریور ماه، وزش باد پدیده غالب در آذربایجان‌غربی است که در ساعات بعد از ظهر بر شدت آن افزوده می‌شود.
وی افزود: بر اثر وزش باد شدید احتمال گردوخاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست همچنین توصیه می‌شود افراد از توقف در مکان‌هایی که احتمال سقوط اشیای سنگین وجود دارد پرهیز و نقاط ایمنی در حین وزش باد شدید را رعایت کنند.
اشتاد ادامه داد: از روز یکشنبه آخرین روز از فصل تابستان افت محسوس دما در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود و با توجه به ریزش هوای سرد، دمای هوا تا 6 درجه درجه کاهش می‌یابد.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در طی 24 ساعت گذشته شهرستان مهاباد و بوکان با 35 درجه ، شهرستان تکاب با 6 درجه خنک‌ترین شهر استان اعلام شده و دمای هوای ارومیه نیز در گرم‌ترین ساعات 29 درجه و در خنک‌ترین ساعات 11 درجه گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید