12:05|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1398 - 11:39
کد خبر: 12928
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

اجرای 110عنوان برنامه در استان/تحریک قومیت خط قرمز تمام مسئولان در آذربایجان‌غربی است

گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بسیار با اهمیت است و نقش بی‌بدیل و اثر گذاری در رسیدن به قله‌های با عظمت و اقتدار دارد.
تحریک قومیت خط قرمز تمام مسئولان در آذربایجان‌غربی است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی روز دوشنبه 25 شهریور ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دفاع مقدس سرمایه معنوی، عظمت و ایستادگی یک ملت است و امسال سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس را با برنامه‌های مختلف گرامی می‌داریم.
وی افزود: هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه آغاز می‌شود  و با همت مسئولان و متولیان امر برنامه‌های متنوعی برای این هفته برنامه ریزی شده است .
شهسواری ادامه داد: در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی 110 عنوان برنامه ترتیب داده شده و برنامه‌های هفته دفاع مقدس با مراسم رژه‌های  نیروهای مسلح در مرکز استان از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریور در بلوار حسنی آغاز می‌شود.
شهسواری ادامه داد: افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از سربازان نمونه، ملاقات با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، افتتاح اتاق عمل و مجموعه سلامتکده طب سنتی در کلینیک امام علی (ع) ارومیه، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در آذربایجان‌غربی، برگزاری همایش پیشکسوتان جهادگر، بخشی از برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در ادامه به اهمیت دفاع مقدس و گرامی‌داشت آن پرداخت و عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم از پیر و جوان  وارد میدان جنگ شدند و با اقتدار و ایستادگی در برابر دشمنان سیلی محکمی به آنان زدند.
شهسواری گفت: دفاع مقدس سرمایه گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران است که دوران هشت سال دفاع در برابر دشمنان و حضور در میدان جنگ آن را به ارمغان آورده است.
وی افزود: تاریخ نشان داده که نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و ایستادگی درس عبرت به دشمنان داده و خواهد داد و به لطف خداوند در گام دوم انقلاب نیز با عزم راسخ بیش از پیش راه انقلاب و خون شهیدان را ادامه خواهیم داد.
کسی حق ندارد در میان مردم تفرقه افکنی کند
شهسواری در ادامه به برخی مسائل پیش آمده در چند روز اخیر در میان مردم و مسئولان استانی اشاره و تصریح کرد: در استان آذربایجان‌غربی قومیت‌های مختلفی در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می‌کنند و هیچکسی حق ندارد در میان مردم به تفرقه افکنی بپردازد.
وی گفت: امروز وحدت، محبت و با هم بودن در استان آذربایجان‌غربی ازهمه چیز مهم‌تر و ضروری است همچنین حفظ وحدت در میان مردم خط قرمز سپاه است و کسی نباید برای برداشت منفعت شخصی و سیاسی خود بر طبل تفرقه و اختلافات بکوبد. 
امنیت آذربایجان‌غربی در کل کشور بی‌نظیر است
حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه عنوان کرد: مردم بدانند و آگاه باشند که امنیت کامل در آذربایجان غربی حاکم و این امنیت در کل کشور بی نظیر است. 
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: امنیت موجود در استان نتیجه تلاش‌های شبانه روزی نیروی‌های نظامی و انتظامی و همچنین نیروهای مرزبانی در خصوط مرزی استان آذربایجان غربی است. 
آذربایجان‌غربی نیاز به سرمایه گذاری دارد
 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پایان اظهار کرد: آذربایجان‌غربی نیاز به سرمایه گذار دارد و سپاه سرمایه‌گذاری در استان را تضمین می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید