01:36|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1398 - 09:01
کد خبر: 12908
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

افزایش تدریجی دما و بارش‌های رگباری در آذربایجان‌غربی

براساس نقشه‎‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی برای روز یکشنبه 24 شهریورماه بارش‌های رگباری در مناطق شمالی و مرکز استان همچنین افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
افزایش تدریجی دما و بارش‌های رگباری در آذربایجان‌غربی

اسماعیل سیمایی، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: هم اکنون جو آرام و پایداری در اکثر مناطق استان حاکم است و این روند تا روز یکشنبه ادامه دارد.
وی افزود: از روز یکشنبه 24 شهریور ماه از ساعات بعد از ظهر عبور امواج ناپایدار در شمال استان باعث می‌شود شاهد افزایش ابر و وزش باد همراه با رگبار و رعدوبرق باشیم.
سیمایی گفت: برای روز دوشنبه 25 شهریور ماه هوای نیمه ابری در مناطق مختلف استان پیش‌بینی می‌شود همچنین از اواسط هفته جاری افزایش تدریجی دما پیش‌بینی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات 22 درجه و در خنک‌ترین ساعات 12 درجه بالای صفر اعلام شده همچنین شهرستان پلدشت با 27 درجه گرم‌ترین شهر استان و چالدران با 6 درجه سردترین شهر استان گزارش شده است. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید