02:29|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1398 - 14:49
کد خبر: 12907
نماینده ولی فقیه در آدربایجان غربی:

مردم نمایندگان تراز انقلاب اسلامی را راهی مجلس کنند

مردم باید نمایندگان تراز انقلاب اسلامی را برای مجلس و  قانون‌گذاری انتخاب کنند.
مردم نمایندگان تراز انقلاب اسلامی را راهی مجلس کنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت انتخاب نمایندگان مجلس، اظهار کرد: در انتخاب نمایندگان باید افرادی را مدنظر قرار دهیم که منافع نظام اسلامی را به منافع شخصی ترجیح دهند. دنیانطلبی، اعتقاد راسخ به ایران اسلامی و خدمت برای مردم باید سرلوحه معیارهای انتخاب نماینده باشد.
وی ضمن ابراز تاسف از عقب‌نشینی نمایندگان از طرح شفافیت آراء، تصریح کرد: اینکه نمایندگان مردم راضی به شفافیت آراء نیستند مایه تاسف است. باید بدانیم فرد منتخب با چه نیتی وارد مجلس شده و تطمیع شده یا خیر؟
امام جمعه ارومیه با اشاره به جایگاه والای بانوان در دین اسلام، گفت: بانوان هم همراه با آقایان در دفاع از اسلام در تمام صحنه‌ها به‌ویژه در صحنه کربلا حاضر بودند و رشادت‌های بسیاری داشتند، باید چنین الگوهایی برای دختران و بانوان امروز معرفی شوند.
وی افزود: برخی تا حدی مقام بانوان ایرانی را پست می‌دانند که خواسته اصلی آن‌ها را تلاش برای ورود به ورزشگاه‌ها عنوان می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: این مایه تاسف است که برخی تلاش دارند مقام و عزت بانوان ایرانی را تا این حد پایین آورده و آن‌ها را به ذلت و فرومایگی بکشانند.
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: الگوی زن ایرانی باید حضرت زینب(س) در میدان کربلا باشد. این توهین به مقام زن ایرانی است که خواسته اصلی آن‌ها را تنها ورود به ورزشگاه‌ها می‌نامند و ذلت به بار می‌آورند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: باید بانوان پاسخ این افراد معلوم‌الحال را بدهند. مادرانی که ۳ فرزند خود را به جبهه فرستاده و شهید شده‌اند الگو و سرمشق بانوان ایرانی هستند.
وی در ادامه افزود: امروز آمریکا و اذناب آمریکا به عنوان دشمنان جمهوری اسلامی فهمیده‌اند که قدرت و توان مقابله با ایران را ندارند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش برای مذاکره با دشمنان یا هر اقدام نادرست دیگر باعث دلسردی مردم می‌شود و قطعا برای نظام و انقلاب اسلامی مناسب نیست اما برخی داخل خیمه انقلاب اسلامی این تفکرات را دارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان با اشاره به زمان بازگشایی مدارس، گفت: موضوع تربیت بسیار مهم است و جایگاه معلم یکی از برترین جایگاه‌ها و دارای تعابیر بی‌مثال در بیان بزرگان دینی است. معلمان باید قدر خود را بدانند و ما هم در این مسیر همراه و قدردان آن‌ها باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید