18:20|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1398 - 12:11
کد خبر: 12894
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

عدم درج قیمت مقدمه‌ای برای گرانفروشی است

درج قیمت روی کالاها یکی از ملزمات قانون است برخی فروشندگان قیمت را روی کالا درج نمی‌کنند تا پیش مقدمه‌ای برای گران فروشی ایجاد کنند.
عدم درج قیمت مقدمه‌ای برای گرانفروشی است

محمد اقوامی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در مورد عدم درج قیمت روی کالاها در برخی از فروشگاه‌های سطح استان اظهار کرد: هر کالای که در بازار عرضه می‌شود باید با درج قیمت به فروش برسد در صورت عدم درج قیمت از سوی فروشندگان تخلف محسوب می‌شود.
وی افزود: درج قیمت روی کالاها یکی از ملزمات قانون است برخی فروشندگان قیمت را روی کالا درج نمی‌کنند تا پیش مقدمه‌ای برای گران فروشی ایجاد کنند.
اقوامی گفت: فروشندگان موظف هستند که قیمت مصوب از سوی تنظیم بازار را روی کالاهای عرضه شده در بازار  درج کنند همچنین هر عواملی که باعث افزایش قیمت از سوی فروشندگان در بازار شود تخلف گرانفروشی به شمار می‌رود.
این مسئول ادامه داد: در ماده قانونی مجازاتی برای متخلفین در نظر گرفته شده که سازمان تعزیرات حکومتی در صورت هر گونه دریافت گزارش از متخلفین،به طور جدی با آنان برخورد خواهد کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: مردم می‌توانند در صورت هر گونه مشاهده تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت بر روی کالاها با شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند و با ارائه مستندات تخلفات را گزارش دهند تا بازرسان نظارتی در اولین فرصت جهت نظارت در محل مورد نظر حضور پیدا کنند و به تخلفات رسیدگی نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید