05:16|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 09 شهریور 1398 - 08:04
کد خبر: 12816
باریش گزارش می‌دهد؛

آغاز تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه

تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه از عصر امروز(شنبه) در ورزشگاه غدیر ارومیه شروع خواهد شد.
آغاز تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه که هدایت فنی خود را به مصطفی کارخانه سرمربی باتجربه سپرده، در فصل نقل‌وانتقالات فعالیت چشم‌گیری داشته و با جذب بازیکنانی شاخص همچون سیدمحمد موسوی، شهرام محمودی و محمدرضا حضرت‌پور و... بار خود را برای قهرمانی بسته است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه برای تحقق رویای هواداران شهر عشاق والیبال از عصر امروز(شنبه) تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر والیبال ایران آغاز خواهد کرد.

قهرمان بیرامی سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در این خصوص گفت: با بودجه مناسبی که برای باشگاه شهرداری ارومیه اختصاص یافته تیم در حد و نام شهر عاشقان والیبال روانه رقابت های لیگ برتر خواهد شد.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه علیرغم مسئولیت سنگینی که در لیگ‌ملت های والیبال عهده دار بود از بستن تیمی قدرتمند که در حد و آوازه شهر عاشقان والیبال باشد غافل نشد و خوشبختانه تیم امسال تیمی خواهد بود که جوابگوی انتظار هواداران والیبال دوست باشد.

وی زمان شروع تمرینات این تیم را ساعت ۱۷ روز شنبه ۹ شهریورماه اعلام کرد و افزود: به غیر از بازیکنان ملی پوش که در اردوی تیم‌ملی هستند مابقی نفرات در جلسه اول تمرین حضور خواهند داشت و بازیکنان ملی پوش تیم از اواسط مهرماه به تمرینات اضافه خواهند شد.‌

سرپرست تیم شهرداری ارومیه همچنین گفت: با توجه به اینکه مصطفی کارخانه سرمربی تیم اخیرا مورد عمل جراحی قرار گرفته، در جلسات اول سر تمرین شاگردانش حضور نخواهد داشت و در هفته پیش رو تمرینات زیر نظر آقای تندروان کمک مربی تیم شروع می‌شود.

بیرامی گفت: امسال در نظر داریم در اکثر پست ها از بازیکنان نوجوان و جوان و آینده دار ارومیه ای برای پشتوانه سازی تیم شهرداری ارومیه استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته تیم شهرداری نتایج در خور نام و شان ارومیه نگرفته است ، امیدواریم با حمایت های همیشگی هواداران فهیم و عاشقان والیبال بتوانیم نتایج بهتری را کسب کرده و دل آن ها را شاد کنیم.

لازم به توضیح است که ورود هواداران به تمرین تیم والیبال شهرداری ارومیه بلامانع می‌باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید