16:01|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1398 - 05:55
کد خبر: 12760
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

بهره‌برداری از جاده‌های بهسازی شده آذربایجان‌غربی در هفته دولت

در حال حاضر 122 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های استان در حال اجرا و آماده بهره‌برداری است که از بین این رقم 102 کیلومتر آن با اعتبار 49 میلیارد تومان به اتمام رسیده و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
بهره‌برداری از جاده‌های بهسازی شده آذربایجان‌غربی در هفته دولت

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد پروژهای اداره راهداری در هفته دولت اظهار کرد:  پروژه‌های اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در هفته دولت ماهیت خدماتی و بهسازی دارند و در حال حاضر 122 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های استان در حال اجرا و آماده بهره‌برداری است که از بین این رقم 102 کیلومتر آن با اعتبار 49 میلیارد تومان به اتمام رسیده و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: هم اکنون پل سه دهنه 16 متری هاشم آباد منطقه سیلوانا مورد بهره‌برداری مردم این منطقه قرار گرفته است که در هفته دولت به صورت رسمی افتتاح می‌شود.
شکری ادامه داد: کلنگ زنی احداث مجتمع جامع رضا سواری مهاباد واقع در تقاطع برهان انجام می‌شود همچنین تعریض و بهسازی ورودی  شهرستان سلماس به مبلغ 4 میلیارد تومان و به طول دو کیلومتر همزمان با آغاز هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید