09:48|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1398 - 05:08
کد خبر: 12759
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با باریش:

تکمیل ظرفیت 98 درصد از قطار ارومیه در تابستان

با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار گرفته‌ایم استقبال مردم از قطار ارومیه قابل قبول بود و بیش از 98 درصد از ظرفیت قطار تکمیل است.
تکمیل ظرفیت  98 درصد از قطار ارومیه در تابستان

شاپور ارسلانی، مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت حرکت قطار ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر حرکت قطار ارومیه به تهران و به صورت کانکشنی از تهران به مشهد برقرار است.
وی افزود: افرادی که قصد سفر دارند می‌توانند در حین خرید بلیت به صورت مستقیم مسیر ارومیه به مشهد را انتخاب کنند که در این صورت سیستم به صورت اتوماتیک دو مسیر را برای آنان نشان می‌دهد که یکی ارومیه به تهران و قطارهایی در حد فاصل دو ساعت تهران به مشهد را انتخاب کنند.
ارسلانی ادامه داد: حرکت قطار ارومیه به تهران یک هفته روزهای فرد و یک هفته روزهای زوج در حال رفت و آمد است.
وی گفت: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار گرفته‌ایم استقبال مردم از قطار ارومیه قابل قبول بود و بیش از 98 درصد از ظرفیت قطار تکمیل است.
مدیرکل راه آهن آذربایجان در پایان به وضعیت قیمت بلیت قطار ارومیه نیز اشاره و تصریح کرد: قیمت قطار ارومیه به صورت شناور است قطار ارومیه به تهران با 80 هزار تومان در حال رفت و آمد است و با توجه به آزاد سازی قیمت و شناور کردن قیمت در روزهایی که تقاضا کم است قیمت کاهش می‌یابد و در صورتی که تقاضا بیشتر شود قیمت قطار 30 درصد نسبت به قیمت مصوب افزایش می‌یابد همچنین به دنبال سرمایه گذار برای ارتقاء کیفی راه آهن ارومیه هستیم که در صورت افزایش خدمات، قیمت بلیت نیز افزایش می‌یابد.


   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید