13:09|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 11:22
کد خبر: 12729
مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی عنوان کرد:

نقش محوری ذیحسابان در کاهش هزینه مقابله با فساد

ذیحسابان دستگاه های اجرائی در کاهش هزینه مقابله با فساد نقش مهم و موثری دارند.
نقش محوری ذیحسابان  در کاهش هزینه مقابله با فساد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، محمود مهرورز، مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی در نشست هم اندیشی ذی‌حسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد: ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی به عنوان افراد ناظر و همیشه همراه مدیران هستند و نقش اساسی را در مقابله با بروز فساد دارند.
وی افزود: شما بهترین موقعیت و فرصت را برای سالم‌سازی محیط اداری خود را دارید، زیرا اگر در این راه کوتاهی کنید به نوعی در امر مخالف قانون قدم گذاشتید.
مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ذی‌حسابان اساس و پایه مهمی برای اجرای امر پیشگیری هستند، ادامه داد: وظیفه دیحسابان برخورد قانونی با متخلفان و پیشگیری از بروز فساد در دستگاه‌های اجرایی است.
مهرورز گفت: مسئله دیگری که به جز پیشگیری از فساد در ادارات مالی حائز اهمیت بوده معاملات دستگاه‌های اجرایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا از بروز فساد در این مسئله نیز جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فضای رخوت در جامعه ما هستند و باید با قدرت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم افزود: باید فضای امیدواری را در جامعه ترویج کنیم و نظارت بر حُسن اجرای کار و اجرای صحیح قانوان و مقررات از وظایف اصلی ماست و در این مسیر با تمام توان تلاش می‌کنیم.
مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی با توجه به شرایط کنونی کشور ادامه داد: هم اکنون باید تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کنیم و از این شرایط عبور کنیم به همین دلیل کار ما کمی سخت‌تر است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید