05:52|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 09:43
کد خبر: 12728
یادداشت:

گره کور ترافیک شهر ارومیه خیال باز شدن ندارد

تقاطع غیر همسطح آذربایجان از جمله پروژه‌هایی است که قرار است ترافیک شهری را تا حد زیادی کاهش دهد اما تعلل در زمان بهره برداری کامل از این تقاطع مردم را در مسیر همیشه با مشکل روبرو می‌کند.
گره کور ترافیک شهر ارومیه خیال باز شدن ندارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ترافیک قصه تکراری خیابان‌های ارومیه شده، شهری که به اذعان کارشناسان دومین شهر پر تعداد از نظر وسایل نقلیه شخصی است و البته کم عرض بودن برخی از خیابان‌ها نیز بر مشکلات ترافیکی آن افزوده می‌افزاید.

اما در این بین ترافیک مسیرهای متنهی به خروجی های شهر که محل تلاقی جاده اشنویه، جاده مهاباد، کمربندی خاتم الانبیاء (ص) و بلوار والفجر است به دلیل حجم زیاد وسایل نقلیه در ساعت خاصی از روز برای شهروندانی که از این مسیر تردد می‌کند کلافه‌کننده و ملال‌آور است.

گرچه مسئولان شهری وعده‌های افتتاح این طرح عمرانی را در سال جاری داده اند اما به نظر می‌رسد تسریع در بهره‌برداری کلی از این پروژه شهری می‌تواند گره بزرگی از مشکلات ترافیکی مردم در مسیرهای متنهی به تقاطع غیرهمسطح آذربایجان بگشاید.

البته گفتنی است تجیهز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های شهری از جمله راهکارهایی است که می تواند به میزان چشمگیری از بار ترافیکی خیابان های ارومیه بکاهد اما صد افسوس که حتی در ماه های اخیر بسیاری از شهروندان حتی موفق یه خرید کارت شارژ اتوبوس هم نشدند چه برسد به انکه بخواهند در رفت و آمدهای بین شهری خود از اتوبوس استفاده کنند.

  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید