17:40|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 06:12
کد خبر: 12720
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

شهدا سرمایه‌های ماندگار نظام و انقلاب هستند

شهدا سرمایه‌های ماندگار نظام و انقلاب هستند و به واسطه همین سرمایه ارزشمند و خون پاک شهدا است که امروز در برابر کل استکبار و تمام توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن محکم و مقتدرانه ایستاده‌ایم.
شهدا سرمایه‌های ماندگار نظام و انقلاب هستند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار با خانواده های شهدا اظهار کرد: خانواده ، فرزندان و همسران شهدا مطمن باشند و صد درصد یقین بدانند که سپاه و نظام جمهوری اسلامی حامی آنها است البته با ذکر این نکته که خداوند ابتدا حامی اصلی آنها است.

وی در ادامه راه شهیدان را راه قرآن و دین عنوان کرد و گفت: وظیفه ما این است در راه توسعه اهداف شهدا کوشا و تلاشگر باشیم و نگذاریم عزت خون پاک شهیدان پایمال شود.

این مقام مسئول هدف از دیدار با خانواده شهدا را تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا عنوان کرد و افزود: ما می‌بالییم به آنچه که شهیدان مدعی آن بودند و نیز همواره سعی خواهیم کرد راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خطاب به خانواده های شهدا یادآور شد: امروز سرمایه بسیار بزرگ و گرانقدری نصیب شما شده و شما می بایست از این گنجینه های ارزشمند که اهداف شهدا است صیانت نمایید و نگذارید اهداف ی که شهدا  داشته اند هرچند در عرصه دفاعی و امنیتی به اثبات رسیده در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز اثبات شود و با ایستادگی و دفاع از آرمان شهدا قوام بخش راه آنها باشید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید