08:27|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 04:04
کد خبر: 12714
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

اشغال 100 درصدی ظرفیت اقامتگاه‌های آذربایجان غربی

دومین جشنواره ملی گردشگری و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسؤلین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه افتتاح شد و در این نمایشگاه 250 هنرمند از سراسر کشور حضور دارند.
اشغال 100 درصدی ظرفیت اقامتگاه‌های آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۸ استان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه می‌تواند معرف خوبی برای ظرفیت‌های استان باشد افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های استان می‌تواند موثر واقع شود به شرطی که در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری اسن نمایشگاه ها باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی ادامه داد: نمایندگان ۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی و ۱۳ گروه عشایری از استان‌های مختلف کشور در این جشنواره حضور دارند تا ظرفیت‌های گردشگری منطقه خود را به مردم معرفی کنند.

جباری گفت: صاحبان صنایع مربوط به گردشگری اعم از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف کشور نیز با برپایی غرفه‌های مختلف سعی در معرفی ظرفیت‌های خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: هفت گروه آیینی از نقاط مختلف کشور در محل برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری برنامه‌های ویژه اجرا می‌کنند.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ۱۰۰ غرفه گردشگری و صنایع دستی نیز در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از تمامی استان‌های کشور در این نمایشگاه برپا شده است.  
جباری در رابطه با حضور فعالان بخش صنایع دستی تاکید کرد: در مجموع ۲۵۰ هنرمند در بخش‌های صنایع دستی و گردشگری در این جشنواره شرکت دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با تاکیید به اینکه باید مراکز اقامتی در استان افزایش یابد گفت: هم‌اکنون شاهد افزایش 100 درصدی اقامت در استان هستیم که خبر خوبی برای بخش گردشگری آذربایجان غربی است پس در نتیجه باید مراکز اقمتی استان را افزایش دهیم.

 این نماشگاه از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه این شهر پذیرای بازدیدکنندگان است

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید