05:30|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1398 - 08:20
کد خبر: 12685
شهردار ارومیه اعلام کرد:

راه اندازی قرارگاه مشترک جهادی سپاه و شهرداری در ارومیه

قرارگاه مشترک جهادی توسط سپاه و شهرداری با هدف تقویت روحیه بسیجی در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.
راه اندازی قرارگاه مشترک جهادی سپاه و شهرداری در ارومیه

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به دیدار اخیر مسئولان بسیج سازندگی با رهبر معظم انقلاب و همچنین قرائت پیام مهم ایشان در اجتماع بزرگ جهادگران بسیجی در حرم مطهر حصرت عبدالعظیم حسنی، اظهار کرد: نقش بسیج در محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی کشور و مقوله سازندگی بسیار بارز و بی بدیل و نادیده گرفتن خدمات شایان و بی‌منت جهادگران بسیجی در واقع نادیده گرفتن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شهردار ارومیه، با اشاره به ضرورت تقویت روحیه بسیجی در بحث سازندگی کشور، گفت: شهرداری ارومیه آمادگی کامل دارد تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی خود به این مقوله بسیار مهم ورود کند، چرا که خود را جدا از جهادگران بسیجی نمی‌داند و در طول سالهای گذشته همواره کوشیده تا روحیه بسیجی و سازندگی را در بین پرسنل و در اجرای پروژه‌های خود پیاده کند.

حضرت پور، با بیان اینکه بی صبرانه منتظر قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در همایش بزرگ جهادگران بسیجی هستیم، ادامه داد: منویات حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به عنوان چراغ راه همه ایرانیان در فضای پر از آشوب است و قطعاً پیام ایشان همانند همیشه حاوی نکاتی خواهد بود که راهگشای بسیاری از مشکلات است.

وی، یادآور شد: شهرداری ارومیه طی سالهای گذشته همواره تلاش کرده روحیه جهادی و بسیجی خود را حفظ کند و از این رو در قضیه سیل اخیر در شمال و جنوب کشور داوطلبانه و جز اولین دستگاه‌هایی بود که بلافاصله اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و همچنین اعزام ماشین آلات به مناطق سیل زده کرد.

شهردار ارومیه، افزود: همچنین در زلزله کرمانشاه نیز شهرداری در کنار جهادگران بسیجی و همگام با آنها برای کمک به زلزله زدگان شتافت و کاروان کمک‌های مردمی شهرداری و اعزام ماشین آلات به کرمانشاه بنابر اذعان شاهدان در سطح کشور بی نظیر بود.

حضرت پور تاکید کرد: حاصل جلب اعتماد شهروندان به شهرداری در سالهای اخیر و ارتباط مؤثر دوسویه خود را در اعزام کاروان‌های باشکوه مردمی در کوتاه‌ترین زمان و از طریق شهرداری ارومیه نشان داد و ما باید قدر این سرمایه مهم و ارزشمند را بدانیم.

وی اضافه کرد: شهرداری ارومیه همچنین در انجام پروژه‌های کلان خویش نیز به صورت جهادی و بسیجی وار وارد شده و پلهای رینگ نخست شهر از جمله آنهاست که در کمترین زمان گره از مشکلات ترافیکی مردم باز کرد، همچنین در بحث محلات حاشیه شهر و محرومیت زدایی نیز اقدامات بسیار قابل توجهی هم از لحاظ عمرانی و هم از لحاظ فرهنگی-اجتماعی انجام داده‌ایم.

حضرت پور، تصریح کرد: از جمله پروژه‌های دیگری که می‌توان نام برد پروژه عظیم  کمربندی دوم ارومیه است که بزرگراه سپاه نامگذاری کرده‌ایم و در این پروژه هزار میلیارد تومانی جهادگرانی در قالب موسسه امین قرارگاه خاتم به معنای واقعی کلمه شبانه روزی و مجاهدانه می‌کوشند و از این رو شهرداری خود را موظف به حمایت از مؤسسات انقلابی جهت تقویت روحیه بسیجی در جامعه می‌داند.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهادی بسیجیان تنها محدود به مباحث عمران، آبادانی و سازندگی نیست بلکه جهادگران در هر اقدام عام المنفعه ای حضور دارند و هرجا به آنها نیاز شده از جمله در مباحث آموزشی، بهداشتی، پزشکی و تعداد زیادی موارد دیگر بی منت و بی ادعا و حتی در اکثر موارد در گمنامی به کمک محرومان و مستضعفان جامعه شتافته‌اند که هدفشان در نهایت تقویت انقلاب اسلامی و رفع مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف و کسب رضایتمندی هموطنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید