05:55|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1398 - 08:41
کد خبر: 12663
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم روز خبرنگار عنوان کرد:

مسئولان در حل مشکلات اصحاب رسانه اهتمام ورزند

زندگی خبرنگاران آکنده از مشکلات عدیده بوده و انتظار داریم خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر ارشاد به زندگی خبرنگاران توجه کنند.
مسئولان در حل مشکلات اصحاب رسانه اهتمام ورزند

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز؛ محمدرضا علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: امروز روز عرفه بوده و ما در فلسفه این روز بحث داریم و در روز عرفه انسان حیوانیت خود را زیرپا گذاشته و به جنبه عقلانیت خود بازمی‌گردد و تمامی مادیات را در حج به کنار گذاشته و از زندگی خود حذف می کند.

علیزاده امامزاده تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری ارومیه مدیون خبرنگاران هستند و وظیفه ذاتی ما این است که قدردان خبرنگاران باشیم

وی خاطرنشان کرد: انتظار شورا از خبرنگاران این است که مشکلات شهرداری را بدون ترس و تعصب مطرح کنند، چراکه برخی مواقع هدف صرفا تخریب بوده، وظیفه شورای شهر سیاست گذاری است و انتظار داریم تا به مردم آگاهی داده شود که برخی وظایف در حوزه شهرداری بوده و برخی دیگر نیز در حوزه شورای شهر است و خبرنگاران باید موضوعات مختلفی را که مربوط به بودجه سال گذشته بوده را برای شورای شهر مشخص کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: شورای شهر دخالتی در کارهای اجرایی ندارد و خبرنگاران که وظیفه آگاهی و توسعه شهر را دارند، باید به مردم در رابطه با وظایف شورای شهر و شهرداری آگاهی دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید