01:10|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1398 - 07:49
کد خبر: 12662
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش نیوز عنوان کرد:

ساخت تونل‌ آزادراه ارومیه_تبریز پیشرفت 10 درصدی دارد

در پروژه احداث و تکمیل آزادراه ارومیه_تبریز بحث اصلیدر شرایط فعلی پایان ساخت و بهره‌برداری از تونل‌های مسیر است که در حال حاضر پیشرفت 10 درصدی دارد.
ساخت تونل‌ آزادراه ارومیه_تبریز پیشرفت 10 درصدی دارد

پیمان آرامون، سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در رابطه با آزادراه ارومیه_ تبریز اظهار کرد: دو قطعه موجود از این پروژه در ارومیه آسفالت شده است.

وی ادامه داد: بحث اصلی اتمام ساخت تونل‌ها است که در بازدید هفته گذشته شاهد پیشرفت فیزیکی 10 درصدی در ساخت آن بودیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به سرمایه گذاران گفت: هم اکنون در حال پیگیری تغییر سرمایه گذاران و واگذاری به سرمایه گذار جدید هستیم.

آرامون با بیان اینکه پایان ساخت تونل‎ها باعث پیشرفت قطعه‌های موجود در آذربایجان‌شرقی می‌شود افزود: با اتمام ساخت تونل‌ها دو قطعه موجود در آذربایجان شرقی نیز به پایان خواهد رسید.

وی در رابطه با زمان اتمام و بهره‌برداری از تونل‌ها خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده به نظر می‌رسد که پروژه اتمام ساخت و بهره‌برداری از تونل‌ها در 2 سال آینده به پایان برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها گفت: مهندسین مشاور در حال بررسی و بروزرسانی قیمت‌های موجود در بازار هستند زیرا با تغییر قیمت‌ها اعتبارات برای پروژه نیز تغییر خواهد کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید