20:11|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1398 - 06:11
کد خبر: 12659
مدیر آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو در گفت‌وگو با باریش:

آغاز همکاری آزمایشگاه با سازمان‌های بیمه‌گر در آذربایجان‌غربی

در راستای رفاه حال مراجعه کنندگان و ارائه خدمات به افرادی که تحت پوشش بیمه‌های مختلف هستند، همکاری آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو ارومیه با سازمان‌های بیمه‌گر آغاز شد.
آغاز همکاری آزمایشگاه با سازمان‌های بیمه‌گر در آذربایجان‌غربی

دکتر معصوم غلامی، مدیر آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو در گفت‌وگو با سرویس سلامت باریش نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: برای رفاه حال بیشتر مراجعه کنندگان برای استفاده خدمات پزشکی آزمایشگاه قراردادهای بیمه‌ای با سازمان‌های مربوطه بسته شده است.

وی گفت: در همین راستا آزمایشگاه نانو با سازمان‌های بیمه ایران، سینا، البرز، دی، آتیه سازان حافظ، حافظ، معلم، ما، تجارت نوین، سامان، حکمت و پاسارگاد، آسیا، سرمد، نوین، کوثر، دانا، پاسارگاد، پارسیان، SoS و آرمان قراردادهای همکاری امضاء کرده است.

وی با بیان اینکه افرادی که تحت پوشش بیمه بانک‌ها خصوصی و دولتی، ادارات دولتی هستند می‌توانند از خدمات این آزمایشگاه استفاده کنند، اظهار کرد: افراد تحت پوشش بیمه‌های پایه تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، بیمه سلامت، کمیته امداد و خدمات درمانی نیز می‌توانند از خدمات این آزمایشگاه بر حسب قرارداد با سازمان‌های مربوطه خود استفاده کنند.

این مدیر در ادامه با بیان اینکه آزمایشات پاتولوژی و سیتولوژی و پاپ اسمیر با بهترین کیفیت در آزمایشگاه نانو انجام می‌پذیرد، آزمایشات تخصصی بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی و دولتی به صورت روزانه همچنین نمونه‌گیری رایگان در منزل و ادارات و محل کار توسط آزمایشگاه نانو صورت می‌گیرد.

مدیر آزمایشگاه پاتوبیولوژی نانو در پایان با بیان اینکه دستگاه‌های آزمایشگاهی این مجموعه از آخرین فناوری تشخیصی سال 2018 میلادی بهره‌مند است، یادآور شد: پیشرفته‌ترین آزمایشگاه در ارومیه که به دستگاه‌های پاتولوژی سی‌تولوژی با امکان تومورشناسی ژنتیکی مجهز شده از سال گذشته فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات با بهترین کیفیت در این شهرآغاز کرده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید