02:06|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1398 - 04:32
کد خبر: 12645
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

پیش‌بینی رشد ابر و بارش رگباری در برخی مناطق آذربایجان‌غربی

طبق بررسی‌های سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی از روز شنبه 19 مردادماه تا روز دوشنبه 21 مردادماه در ساعات بعد از ظهر به ویژه در مناطق شمالی استان رشد ابر و بارش رگباری پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی رشد ابر و بارش رگباری در برخی مناطق آذربایجان‌غربی

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته پدیده خاصی در سطح آذربایجان‌غربی گزارش نشده است.
وی افزود: طبق بررسی‌های سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی از روز شنبه 19 مردادماه تا روز دوشنبه در ساعات بعد از ظهر به ویژه در مناطق شمالی استان رشد ابر را شاهد خواهیم بود که احتمال رگبار باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
اشتاد گفت: برای روز دوشنبه 21 مردادماه امکان دارد بارندگی‌ها به مناطق مرکزی و جنوبی استان نیز کشیده شود و شاهد رگبارهای موقتی باران باشیم.
وی عنوان کرد: روز گذشته اکثر شهرهای استان دمای زیر 30 درجه را تجربه کردند و هوای خنک‌تری داشته و انتظار می‌رود در هفته جاری تغییرات محسوس دمایی صورت نگیرد.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی به وضعیت دمایی آب و هوای استان نیز اشاره و افزود: در 24 ساعت گذشته، گرم‌ترین شهر استان تکاب با 34 درجه ، خنک ترین شهر استان چالدران با 13 درجه و دمای هوای ارومیه نیز ما بین 15 تا 29 درجه گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید