10:16|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1398 - 08:35
کد خبر: 12641
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

مشکل تاکسی‌های بی‌سیم در قالب بخشنامه‌های کشوری برطرف می‌شود

مشکل فعالیت تاکسی‌های بی‌سیم 133 در قالب بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغ شده توسط دولت که شامل تمامی شهرها است، مورد بررسی قرار گرفته و برطرف می‌شود.
مشکل تاکسی‌های بی‌سیم در قالب بخشنامه‌های کشوری برطرف می‌شود

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان حمل‌و‌نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اشاره به مشکل فعالیت تاکسی های 133 در ارومیه، اظهار کرد: از اواخر دهه 70 اوایل سال 80 سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی که زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری بود کد سه رقمی فعالیت این تاکسی‌ها را به سازمان داده است.

وی با اشاره به اینکه در ان سالها سازمان شخصیت مستقل حقوقی نداشت، خاطرنشان کرد: از این رو فعالیت تاکسی های 133 زیر نظر تعاونی‌های بخش خصوصی که از آن به عنوان تاکسی های بی سیم در سیستم حمل و نقل عمومی شهر ارومیه استفاده شود.

این مسئول ادامه داد: بحشنامه جدیدی که در این رابطه ارسال شده و مربوط به همه شهرهای کشور می‌باشد، اضافه کرد: پیرو این بخشنامه مقرر شده که این تاکسی‌ها زیر نظر اداره نظارتی قرار گیرد تا فعالیتشان مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد.

مژدهی‌فر همچنین تصریح کرد: اگر تعاونی بخش خصوصی راغب باشد می تواند درخواست کد چهار رقمی دهد تا برای تاکسی های فرودگاه کد چهار رقمی تعریف شده و بتوانند فعالیت کنند.

رئیس سازمان حمل‌و‌نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 70 دستگاه تاکسی بی سیم 133 در ارومیه فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: پیرو اعتراضاتی که فعالین این بخش داشتند، طی جلسه ای بخسنامه های ارسالی برای رانندگان تبیین شد و تلاش داریم در قالب بخشنامه های موجود مشکل فعالیت این رانندگان را برطرف کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید