11:12|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1398 - 05:13
کد خبر: 12607
یادداشت:

چند قدم فاصله میان مرگ یا زندگی

هم اکنون که 6 روز از فرصت باقی مانده است محمد تیموری و خانواده‌اش چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند.
چند قدم فاصله میان مرگ یا زندگی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، 3 مرداد 98 بود برای اجرای حکم به پای چوبه‌دار رفت اما در همان زمان لطف خدا شامل حال محمد تیموری شد، جوانی که 12 سال پیش در یک نزاع دسته جمعی مرتکب قتل شده و خانواده مقتول پس از چندین سال رضایت دادند تا با گرفتن دیه این زندانی از قصاص نجات پیدا کند.

زندانی محکوم به قتل از شهرستان نقده است که برای آزادی خود به 600 میلیون تومان نیاز دارد. ابتدا گزارش شد به کمک خیرین 360 میلیون تومان جمع آوری شده است و محمد این داستان به 240 میلیون تومان دیگر برای رهایی نیاز دارد.

هر کجا سخنی از نیازمندی‌ها باشد می‌توان ردپایی از خیرین بی‌نام نشان را مشاهده کرد که به لطف خدا حتی در این شرایط بد اقتصادی دست از کمک های انسان دوستانه خود برنمیدارند.

برای جمع آوری مبلغ باقی‌مانده نیز مردم دست به دست هم دادند تا بتوانند برای نجات این جوان اقدامی بکنند.

در پی تمامی این اتفاقات انجمن حمایت از زندانیان نقده شماره حسابی را در بین مردم و فضاهای مجازی منتشر کرد و در هر لحظه از شبانه روز آماده دریافت کمک های نقدی مردم است.

هم اکنون خبرهای خوبی به گوش می‌رسد گویی همت مردم توانسته کارهایی در این راستا بکند و بیش از 80 درصد از مبلغ مورد نیاز جمع‌‎آوری شده است ولی باز هم محمد چشم انتظار یاری مردم فرهیخته و غیوری است که دست به دست هم می‌دهند تا بنده‌ای را که لطف خدا شاملش شده است از رسیدن به چوب طناب دار رهایی بدهند.

به نقل از کانال خبری سولدوز آراسته پورزمان، مدیر انجمن حمایت از زندانیان نقده در رابطه با کمک های مردمی گفت: کمک‌های مردمی برای آزادی محمد تیموری از اعدام به 171 میلیون تومان رسید.

محمد تیموری برای قطعی شدن آزادی خود تنها به 69 میلیون تومان دیگر نیاز دارد و در حال حاضر تنها 6 روز از 13 روز فرصت داده شده برای جلوگیری از اعدام وی باقی مانده است.

انجمن حمایت از زندانیان نقده برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، شماره حساب (0105876695006) و شماره کارت (6037991899964575) را به نام خود سازمان منتشر کرده است.

نبود کنترل بر رفتار هنگام بروز خشم گاهی می تواند فرد را تا پرتگاه زوال و نابودی بکشاند گرچه جبران برخی از خسران های عدم کنترل بر رفتار در هنگام غضب خلی وقت ها جبران ناپذیر است اما بخشش می تواند جلوه ای زیبا از رفتارهای انسانی را در هنگام گذشت از حق خود به نمایش بگذارد و بدون شک مشارکت مردم و خیرین استان می تواند بار دیگر طعم زندگی دوباره را برای محمد این داستان بچشاند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید