23:59|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1398 - 09:26
کد خبر: 12605
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی(امید) خیریه امید در گفت‌وگو با باریش نیوز:

7 میلیارد تومان برای درمان بیماران سرطانی در سال 97 هزینه شده است

بخش زیادی از بیماران در حال شیمی درمانی پس از بررسی‌های لازم معرفی جهت استفاده از خدمات داروخانه های قدس و هلال احمر می‌گیرند.
 7میلیارد تومان برای درمان بیماران سرطانی در سال 97 هزینه شده است

سیروس صادقی، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی(امید) در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اشاره به هدف اصلی این بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان از سال 69 شروع به کمار کرده است یعنی 30 است که هدف اصلی توجه به بخشی از مشکلات بیماران سرطانی است از این رو تلاش برای کاهش درد بیماران از دیگر اهداف بیمارستان امید است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی(امید) ادامه داد: موفقیت و پیشرفت انجمن حاصل تلاش فرهیختگان، افراد خیر استان و اعضای اصلی این انجمن است.

صادقی با بیان اینکه انجمن فعالیت خود به صورت یک موسسه آغاز و هم اکنون به این موقعیت رسیده است افزود: اول به عنوان یک موسسه فعالیت خود را آغاز کردیم و پس از فراز و نشیب های فراوان هم اکنون به این موقعیت رسیده ایم.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال خدمات دهی بخش عظیمی بصورت بیمارستان 100 تخته خواب عمومی و جنرال و خدمات درمانی برای بیماران هستیم که این درمانگاه علاوه بر ارائه خدمات تخصصی به افراد سرطانی پاسخگوی تمامی مراجعه کنندگان عمومی هستیم.

این مسئول در رابطه شعار آن موسسه گفت: شعار ما دست خالی و نا‌امید برنگرداند بیماران مراجعه کننده به‌خاطر مشکلات مالی است.

صادقی با بیان اینکه کمک به مراجعه کنندگان پس از دریافت اطلاعات بیماران و رده‌بندی آن‌ها از نظر مشکلات مالی صورت می‌گیرد خاطر نشان کرد: به‌عنوان مثال بخش زیادی از بیماران درحال شیمی درمانی پس از بررسی‌های لازم معرفی جهت استفاده از خدمات داروخانه های قدس و هلال احمر می‌گیرند.

وی ادامه داد: بیماران معرفی شده با معرفی داروهای خود آن‌ها را تهیه و هزینه دارو‌ها از طریق انجمن پرداخت می‌شود تا مراحل درمان خود را طی کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی(امید) گفت: 7 میلیارد تومان در سال 97 برای درمان بیماران سرطانی هزینه شده است.

صادقی با بیان اینکه در کنار انجمن امید سرای امید احداث شده است عنوان کرد: سرای امید شامل 32 سوئیت است که در هر سوئیت 4 بیمار همراه با خانواده خود بدون منت می‌توانند از این سوئیت استفاده کنند.

وی افزود: به کمک خیرین هر ماه 100 میلیون تومان برای بیمارانی که در هتلینگ اقامت دارند هزینه می‌شود که لازم به ذکر است هزینه اسکان به همراه سه وعده غذا د روز برای بیماران و همراهانشان رایگان است.

این مسئول با توجه به خریداری دستگاه های شتاب‌دهنده ادامه داد: در سال 96 دستگاه شتاب‌دهنده خریداری کردیم که در سال 98 به بهره برداری رسیده و آماده خدمت‌رسانی می شود.

صادقی افزود: خرین شهر و استان بدون هیچ نام و نشانی به بیماران و خانواده آن‌ها کمک می‌کنند و در مدد کاری و خدمت رسانی مشارکت دارند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی(امید) در پایان سخنان خود گفت: خیرین با نیت انسان دوستانه خود به این موسسه کمک می‌کنند و تمام توجه انجمن به موضوع صرف هزینه ها به نحو احسن در مکان های مورد نیاز است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید