13:42|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398 - 08:17
کد خبر: 12598
باریش گزارش می‌دهد:

دردسرهای نوبت‌دهی مراکز درمانی آذربایجان‌غربی تمامی ندارد

نوبت‌دهی در بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی به یکی از دغدغه‌های مهم مردم تبدیل شده و گویا دردسرهای آن تمامی ندارد.
دردسرهای نوبت‌دهی مراکز درمانی آذربایجان‌غربی تمامی ندارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه یکی از مشکلاتی که حوزه درمان را با چالش جدی مواجه کرده است سیستم نوبت دهی در مراکز درمانی است. به طوری که حتی در ساعات اولیه صبح هم که به مراکز درمانی مراجعه کنی شاهد صف‌های طولانی و جمعیت بسیار زیادی هستی که در انتظار نوبت دهی هستند. 
این مشکل در بیمارستان‌های ارومیه هم به شدت مشاهده می‌شود و به مهم‌ترین دغدغه حوزه درمان و مردم تبدیل شده  است. 
نوبت دهی چندماهه در بیمارستان‌ها 
یکی از مخاطبان باریش نیوز در ارسال پیامی گفت: که برای درمان مشکل قلبی پدرم به یکی از بیمارستان‌های ارومیه مراجعه کردم که با نوبت دهی چند ماهه مواجه شدم.
وی افزود: مگر می‌شود که فرد مسنی از درد قلب رنج ببرد و با این وضعیت چند ماه هم بخواهد در نوبت درمان به انتظار بنشیند.
عدم برنامه ریزی در سیستم نوبت دهی 
وحید از کاربران باریش نیوز گفت: عدم برنامه ریزی در سیستم نوبت دهی برخی از بیمارستان‌ها، مردم را با مشکل مواجه کرده است.
وی افزود: در چند ماه اخیر بارها به بیمارستان مراجعه کردم و با اوضاع نامناسب نوبت دهی و اعتراض مردم مواجه شدم  و این موارد را به مدیریت درمانگاه انتقال دادم اما برخورد خوبی صورت نگرفت و تمهیدات لازم نیز اندیشیده نشده است.
نوبت دهی تلفنی جوابگوی نیاز مردم نیست
یکی دیگر از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز گفت: وقتی به مراکز درمانی جهت دریافت نوبت دکتر مراجعه می‌کنیم از سوی پرسنل گفته می‌شود که از طریق تماس اقدام به دریافت نوبت کنید اما وقتی از طریق تماس تلفنی اقدام می‌کنیم با خط اشغال رو به رو می‌شویم و نمی‌توانیم مشکل خود را حل کنیم.
این شهروند ادامه داد: از مسئولان خواستاریم تا هر چه سری‌تر به مشکلات مردم رسیدگی کنند فرد بیمار همین بس که مشکل بیماری خود را تحمل کند و این‌گونه مسائل آن را بیشتر با مشکلات رو به رو نکند.
در شرایط فعلی مردم با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند و در این میان شرایط نوبت دهی در مراکز درمانی نیز به دغدغه‌های روزانه مردم افزوده است.
جهت تسهیل در امر نوبت دهی باید مسئولان اهتمام ویژه را داشته باشند تا این ضعف در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی حل شود و بیش از این مردم دچار بلاتکلیفی و دردسر نشوند.     

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید