13:30|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1398 - 09:17
کد خبر: 12589
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی:

فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در حال اجرا است

فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه با ظرفیت 60هزار متر مکعب از جمله پروژه های عمرانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی است که در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در حال اجرا است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، یوسف شمچی. معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در جریان بازدید اصحاب رسانه از تاسیسات آبر سانی و آزمایشگاه آب این شرکت اظهار کرد: کیفیت آب از اهمیت بالایی برخوردار است و خط قرمز شرکت آب و فاضلاب شهری محسوب می شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 17 آزمایشگاه کنترل کیفیت آب در سطح استان فعالیت دارند، کیفیت آب شرب در تمام شهرهای استان مطابق با استاندارد است و از این بابت مردم نگران نباشد.
این مسئول با اشاره به فرارسیدن فصل گرم سال و افزایش مصرف آب، با بیان اینکه کمبودی در رابطه با تامین آب شرب بهداشتی همشهریان محترم  وجود ندارد و  معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان ناظر کنترل کیفی آب شرب به طور مستمر نسبت به کنترل آب روزانه در تمام شهرها انجام می‌شود.
شمچی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 شهر استان تحت پوشش سامانه فاصلاب قرار دارد و در تصفیه خانه‌های موجود مسئول ناظر کنترل وجود دارد که توسط سازمان محیط زیست کنترل می‌شود.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در حال حاضر دو پروژه تصفیه‌خانه به مرحله بهره برداری رسیده است و تصفیه خانه شهرک گلمان بهره برداری شده و فاز سوم تصفیه خانه فاصلاب ارومیه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید