02:39|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1398 - 08:35
کد خبر: 12566
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد:

توجه به توسعه زیرساخت‌های برگزاری راهیان نور در استان

توجه به توسعه و زیر ساخت‌های برگزاری راهیان نور حتما باید مورد توجه مسولان قرار گیرد.
توجه به توسعه زیرساخت‌های برگزاری راهیان نور در استان

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز پیشکسوتان سپاه شهدای آذربایجان غربی نقش و مجاهدت‌های عظیم و غیر قابل وصف پیشکسوتان پاسدار در دفاع مقدس و دیگر صحنه‌های انقلاب را بسیار ارزنده و ستودنی عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد خاطره شهدا نقش و مجاهدت‌های عظیم و غیرقابل وصف پیشکسوتان پاسدار را در دفاع مقدس و دیگر صحنه های انقلاب را بسیار ارزنده و ستودنی عنوان کرد و گفت: زین پس هم انتقال تجربیات و حمایت شما عزیزان پیشکسوت از نسل‌های جدید قوت قلبی دوباره در جامعه است.

این مسئول ضمن پرداختن به نقش آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس این استان را جزو پنج استان درگیر در جنگ تحمیلی ۸ ساله برشمرد و افزود: با وجودی که شدیدترین بمباران ها بعد از اندیمشک در این استان صورت گرفته ۲۷ عملیات برون مرزی نیز در تاریخ دفاع مقدس آذربایجان غربی ثبت شده است.

سردار شهسواری با اشاره به موضوع راهیان نور و میزبانی ۲۵۰هزار نفری زائران توسط آذربایجان‌غربی از ۱۷ استان کشور در سال گذشته نیز اظهار داشت: توجه به توسعه و زیر ساخت‌های برگزاری راهیان نور حتما باید مورد توجه مسولان قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به لزوم بررسی موانع و مشکلات توسعه صنعت گردشگری استان افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی از لحاظ پتانسیل‌های گردشگری جز بکرترین مناطق کشور محسوب می شود،لازم به ذکر است که این استان از امنیت و اقتدار بالایی نیز برخوردار است..

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید