09:42|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1398 - 13:09
کد خبر: 12555
باریش گزارش می‌دهد؛

حضرت‌پور و شریفی در جمع بهترین‌های جهان قرار گرفتند

محمدرضا حضرت‌پور و مرتضی شریفی بازیکنان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال جوانان با درخشش خیره کننده خود توانستند جزو بازیکنان منتخب جام جهانی جوانان قرار بگیرند.
حضرت‌پور و شریفی در جمع بهترین‌های جهان قرار گرفتند

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال جوانان ایران در شرایطی  موفق شد برای اولین بار بر سکوی قهرمانی جوانان جهان تکیه بزند  که امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، بردیا سعادت و محمدرضا حضرت‌پور را به عنوان بازیکن، وحید صادقی به عنوان مربی و امین علی اکبری به عنوان آنالیزور از ارومیه در لیست خود داشت.

شاگردان بهروز عطایی با ارائه بازی‌های کم نقص قهرمان رقابت‌ها شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند؛ در این میان بار دیگر نام والیبال ارومیه به پاس حضور ۷ نفر در لیست تیم ملی درخشان گشت.

اما در بخش انتخاب بهترین‌های جام، نام دو بازیکن ارومیه‌ای در تیم منتخب قرار گرفت تا شیرینی قهرمانی دو برابر شود؛ با انتخاب مسئولان برگزاری مسابقات حق به حق دار رسید و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان بهترین لیبروی جام بیستم انتخاب شد‌؛ بدون شک این مقام فقط برازنده لیبروی با اخلاق ارومیه‌ای تیم ملی جوانان بود که با تیم ملی بزرگسالان هم در لیگ ملت ها درخشید.

محمدرضا حضرت پور در دو سال اخیر چنان درخشید که جای هیچ شک و شبهه ای در توانمندی خود در این پست باقی نگذاشت.

حضرت پور حالا در اوج بلوغ بازیگری خود می تواند بدل به یکی از بهترین لیبروهای دنیا شود، او در فینال جدا از دریافت در توپگیری و حتی در دادن پاس های سالم با ساعد هم نقشی موثر در گرفتن امتیازات روی توپ های برگشتی داشت.

مرتضی شریفی دریافت کننده ارومیه‌ای تیم ملی جوانان با اسپک‌های دیدنی خود نقش مهمی در موفقیت و قهرمانی تیم جوانان ایران داشت و توانست در پایان مسابقات زیر 21 سال قهرمانی جهان، در پست خود به همراه لاویا از ایتالیا در میان برترین‌های این تورنمت قرار گیرد.

با این حساب، بار دیگر نشان داده شد که والیبال ارومیه پایتخت ولیبال ایران، آسیا و جهان است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید