10:34|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1398 - 14:46
کد خبر: 12525
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

اهمیت مجلس را با انتخاب شایسته به اثبات برسانیم

اهمیت مجلس را با انتخاب شایسته‌ترین و اعلم‌ترین نمایندگان اثبات کنیم و این حق همه افراد رأی دهنده است.
اهمیت مجلس را با انتخاب شایسته به اثبات برسانیم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه مجلس چراغ هدایت دولت است، اظهار کرد: باید تصویب قوانین با تعصب ملی و دقت کافی تصویب و نظارت نیز با دقت و احساس وظیفه همراه باشد.

وی معتقد است که مجلس و نمایندگان باید عصاره فضائل ملت باشند. این اصلی مهم برای مجلس است که باید مدنظر تمام نمایندگان و کاندیداها باشد.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: قابلیت و ظرفیت عظیمی برای نمایندگی لازم است که این نیازمند دقت مردم به مبانی انتخاب نماینده و اهمیت انتخاب فرد شایسته است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی یادآور شد: البته این به مفهوم آغاز دوران انتخابات نیست بلکه باید از هم‌اکنون آمادگی و دقت نظر کافی به انتخاب و معیارها شود.

قریشی در ادامه با اشاره به چهلمین سالروز اقامه نخستین نماز جمعه، این اتفاق را نمادی از اقتدار، عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مرحوم حجت‌الاسلام حسنی سال‌های متمادی محور معنویت و وحدت در استان بودند.
وی اضافه کرد: شاهدیم که دشمنان در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی سر خم فرود آورده‌اند. این خواری دشمن در سایه انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در پایان با اشاره به دستگیری ۱۷ جاسوس آمریکایی توسط نیروهای وزارت اطلاعات، یادآور شد: ایران اسلامی در حال حاضر در سایه رهبری انقلاب اسلامی در اوج قدرت است و مقاومت و پایداری مردم می‌تواند در تمام زمینه‌ها موجب پیروزی باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید