10:28|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1398 - 12:50
کد خبر: 12493
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی:

ظرفیت‌های مردمی برای تحقق اهداف سازمانی به‌کارگیری شوند

استفاده از ظرفیت مردمی برای رسیدن یک سازمان به اهداف خود بسیار موثر و مهم است.
ظرفیت‌های مردمی برای تحقق اهداف سازمانی به‌کارگیری شوند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جلسه اطلاع‌رسانی و ثبت نام کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سامانه سجام اظهار کرد: با توجه به اینکه هر سازمان اهدافی را دنبال می‌کند و برای رسیدن به اهداف خود در تلاش است تا به نتیجه برسد استفاده از ظرفیت مردمی در اینجا نقش بسیار مهمی دارد.

وی تصریح کرد: در مسیر شناسایی ناهنجاری‌ها و پیشگیری از ناهنجاری‌ها افرادی که با مردم در ارتباط هستند در جهت پیشگیری از جرایم همیشه موثر هستند و شما مسئولین روابط عمومی‌ها استان که با مردم در ارتباط هستید می‌توانید در اجرای این طرح به ما کمک بسیاری برسانید.

گروسی افزود: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه زمانی که به وجود آمد به صورت یک نهاد مردمی شروع به کار کرد سپس با گسترش وظایفش پیشرفتهایی نمود و عموم مردم در این زمینه نقش بسیار مهمی داشتند و الان جزء بدنه قوه قضائیه است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه بیان کرد: وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها این است که به درد و دل مردم گوش کنند و اینجاست که با ارائه گزارشات می‌توانند از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی دستگاه قضائی استان را یاری کنند.

این مقام قضایی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها مهندسی ارتباط پایدار و رضایتمندانه با مردم است در این راه استفاده مطلوب و صحیح از رسانه‌ها خصوصا فضای مجازی می‌تواند بسیار راهگشا باشد باید از رسانه‌ها و فضای مجازی به شکل هنرمندانه به نفع نظام استفاده کنیم و مجالی برای جولان دشمن ندهیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: باید روابط عمومی‌ها برای مردم درک درستی ایجاد کنند و سوء تفاهم‌ها را نسبت به سازمان خودشان برطرف نموده و کار تحلیلی انجام دهند تا اثر بخشی بیشتری د اشته باشند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید