17:37|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1398 - 10:25
کد خبر: 12488
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی، از روز پنجشنبه با شمالی شدن جریانات به طور تدریجی دمای هوای استان به طور میانگین 4 درجه کاهش می‌یابد.
دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در چند  روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر دما در اکثر مناطق آذربایجان‌غربی بوده‌ایم به طوری که نیمی از شهرهای استان در گرم‌ترین ساعات دمای 40 درجه را تجربه کرده‌اند.
وی افزود: روزهای سه‌شنبه اول مرداد و چهارشنبه دوم مرداد نیز روند گرمای دما ادامه دارد اما از روز پنجشنبه با شمالی شدن جریانات به طور تدریجی دمای هوا به طور میانگین 4 درجه کاهش می‌یابد.
اشتاد گفت: برای روز چهارشنبه دوم مرداد ماه وزش باد پیش‌بینی می‌شود  و در ساعات بعد از ظهر سرعت وزش باد قابل توجه می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و ادامه داد: روز گذشته دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات  37 درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات 18 درجه بالای صفر اعلام شده همچنین شهرهای مهاباد و بوکان با 42 درجه گرم‌ترین شهرهای استان و چالدران با 15 درجه نسبت به سایر شهرها خنک‌ترین شهر آذربایجان‌غربی گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید