14:08|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1398 - 08:51
کد خبر: 12485
مدیرعامل شرکت آب و فضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

نوسازی تأسیسات آبرسانی روستایی نیازمند تامین اعتبار است

نوسازی تأسیسات آبرسانی در مناطق روستایی آذربایجان‌غربی نیازمند تامین اعتبارات جدید است.
نوسازی تأسیسات آبرسانی روستایی نیازمند تامین اعتبار است

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: در برخی از مناطق روستایی استان فرسودگی شبکه‌های قدیمی مفرط و مشهور است به نحوی با رفع مشکل در قسمتی از تاسیسات، بروز اتفاق در مکان دیگر از آن سبب اختلال در روند آبرسانی به روستاها می‌شود.

وی همچنین به مشکل افت فشار در روستای سردرود اشاره کرد و افزود: این روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نیست با این حال پروژه اجرایی این روستا متاسفانه در حال حاضر فاقد اعتبار تخصیصی است.

رضوی ادامه داد: به رغم این موضوع مقرر شده در صورت تامین اعتبار اجرای پروژه از محل منابع داخلی امور ارومیه نواقص مربوط به آبرسانی این روستا برطرف شود.

این مسئول با بیان اینکه عدم تخصیص به موقع اعتبارات از اصلی‌ترین دلایل در اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش آب و فاضلاب روستایی است، خاطرنشان کرد: پروژه اجرایی روستای کردلر ارومیه هم‌اکنون در دست اجراست و به رغم همه محدودیت‌های مالی، طی کمتر از یک ماه، نزدیک به 2 کیلومتر لوله‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در پایان با بیان اینکه فرسودگی شبکه قدیمی، مفرط و مشهود است به نحوی که با رفع اتفاق در مکانی، اتفاق دیگری در کنار همان محل باعث ایجاد مشکل در آبرسانی به روستاها می‌شود، اضافه کرد: در روزهای آتی با نصب انشعابات به شبکه جدید مشکل ترکیدگی شبکه در غالب مناطق روستا برطرف می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید