19:06|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 تیر 1398 - 12:15
کد خبر: 12460
باریش گزارش می‌دهد؛

فدراسیون جهانی والیبال نقل‌وانتقالات بین‌المللی شهرداری ارومیه را بست

FIVB با توجه به شکایت دراگان و لیوبو تراویسا به دلیل عدم دریافت مطالبات خود، باشگاه شهرداری ارومیه را از نقل‌وانتقالات بین‌المللی محروم کرد.
فدراسیون جهانی والیبال نقل‌وانتقالات بین‌المللی شهرداری ارومیه را بست

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، فدراسیون جهانی والیبال، رأی خود را در مورد باشگاه شهردای ارومیه در خصوص عدم پرداخت دستمزد دراگان تراویتسا، بازیکن پیشین این تیم اعلام کرد.

فدراسیون جهانی والیبال در این مورد نوشت: FIVB از اختلاف به وجود آمده بین دراگان تراویتسا و باشگاه ایرانی شهرداری ارومیه آگاه است و به همین دلیل، این باشگاه را از هر گونه نقل و انتقال بین المللی بازیکن، محروم می‌کند. فدراسیون جهانی البته می‌داند که این مشکل به دلیل تحریم‌های اعمال شده در مورد بانک‌های ایرانی برای انتقال پول، بسیار پیچیده است. 

با این حال، FIVB و فدراسیون والیبال ایران در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن، راه حلی برای این مشکل پیدا کنند. بازیکنان والیبال برای فدراسیون جهانی از اهمیت ویژه برخوردارند.

دارگان تراویتسا به عنوان بازیکن و پدرش لیوبو تراویتسا به عنوان سرمربی در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در تیم شهرداری ارومیه حضور داشتند، ولی به دلیل عدم دریافت مبلغ قرارداد خود این تیم را ترک کردند.

فدراسیون جهانی والیبال در حالی تیم والیبال شهرداری ارومیه را از خرید بازیکن خارجی و نقل و انتقال بین المللی محروم کرده که این تیم برای حضور پرقدرت در  لیگ برتر والیبال ایران بسته شده اما هیچ بازیکن خارجی را به ترکیب خود اضافه نکرده است اما هواداران  نگران آن هستند که FIVB  با تشدید این حکم کل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را بسته و از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم از جمله سیدمحمد موسوی، شهرام محمودی، محمدرضا حضرت‌پور و... جلوگیری به عمل آورد.

در این میان عدم واکنش مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه از یک سو  و  حاشیه سازی رسانه‌های تهرانی عشاق والیبال ارومیه را نگران آینده کرده است؛ لازم به توضیح است که هنوز تکلیف امتیاز تیم شهرداری ارومیه نیز در لیگ برتر مشخص نشده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید