08:33|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 تیر 1398 - 11:11
کد خبر: 12447
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

معابر پرتردد ارومیه رفع سد معبر می‌شوند

معابر و خیابان‌های پرتردد شهر ارومیه مانند خیام جنوبی، خیابان امام و عطایی رفع سد معبر می‌شوند.
معابر پرتردد ارومیه رفع سد معبر می‌شوند

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: جمع آوری سد معبر ها یکی از اصلی ترین اهداف شهرداری است و خیابان های  خیام جنوبی، عطایی، بازار ارومیه، امینی، حافظ ، جهاد و در هر مکانی که موارد سد معبر مشاهده شود به صورت کاملا جدی پیگیری می‌شود.

وی در اشاره به مراحل پیگیری سد معبر خاطر نشان کرد: در مرحله اول تذکرهای لازم داده می‌شود اما در صورت عدم توجه، افراد با مبالغ ناچیزی جریمه می‌شوند به امید اینکه دیگر این کار را تکرار نکنند.

این مقام مسئول افزود: پس از آنکه افراد اهمیتی به اقدامات مامورین شهرداری نمی‌دهند به اجبار اجناس متخلفین جمع آوری می‌شود.

سحابی با اشاره به تداوم عملیات جمع‌آوری خاطر نشان کرد: متخلفین با قراردادن اجناس خود در پیاده روها و حتی خیابان‌ها باعث اختلال در رفت و آمد مردم می‌شوند این موضوع دلیل تداوم عملیات جمع آوریکسانی است که سد معبر می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در رابطه با اقدامات اجرایی برای ساماندهی دستفروشان گفت: در سطح شهر ارومیه بازارهای روز برای دست فروشان وجود دارد که با ارائه درخواست کتبی بعد ازدریافت غرفه می‌توانند در این محل‌های به کسب درآمد مشغول شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید