23:30|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1398 - 12:56
کد خبر: 12438
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

رسوب‌زدایی شبکه توزیع انتقال آب روستاهای ارومیه

عملیات رسوب‌زدایی خط انتقال و شبکه توزیع آب در روستاهای لور و بالجوق ارومیه انجام شد.
رسوب‌زدایی شبکه توزیع انتقال آب روستاهای ارومیه

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات رسوب‌زدایی خط انتقال و شبکه توزیع آب با استفاده از دستگاه واتر جت در روستاهای «لور» و «بالاجوق» انجام شد.

وی با اشاره به مشکل افت فشار و قطع ناگهانی آب این دو روستا در ماه گذشته، خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل ضمن شناسایی حجم عملیات، نسبت به بررسی سریع ترین، قابل اجرا و ارزان‌ترین راهکارها اقدام شد که در پی آن استفاده از واترجت به عنوان موثرترین راهکار، مورد تصویب قرار گرفت.

این مسئول در این عملیات بیش از 5 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب رسوب‌زدایی شد، اضافه کرد: گستردگی حجم رسوب، نیاز به رسوب‌زدایی متر به متر لوله‌ها بود که این موضوع، مدت زمان اجرای عملیات را طولانی تر کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه استفاده از رویکردهای نوین مدیریتی و اجرایی با توجه ویژه به ریسک موضوعات، می‌تواند در موارد مشابه، مفید و البته راهگشا باشد، افزود: تغییر منشاء تأمین آب شرب، تغییر ساختار شبکه توزیع و تعبیه شیرتخلیه در مکان‌های مورد نیاز، از جمله دیگر اقداماتی است که جهت جلوگیری از مشکلات مشابه انجام شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید